View Single Post
      05-20-2012, 06:07 AM   #3306
G.I.Joe
Captain
G.I.Joe's Avatar
Denmark
9
Rep
903
Posts

 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Det er rigtig at jeg ikke kører med meth. Normalt er min IAT ganske fornuftig og stiger ikke ret meget, selv ved pulls i 4. og 5. gear, men jeg tror alligevel at den har været temmelig høj fra 200-300 km/t i 6. gear. Min olietemp steg fra ca 120 til 130 grader på det ene "pull". Jeg havde desværre ikke min laptop med, men jeg vil prøve at se om ikke jeg kan trække nogle logs i løbet af sommeren. Om vinteren har jeg ingen problemer. Forleden tog jeg denne log (var ved at test map2 vs. map7 med dansk Vpower for at se forskellene i timing). Typisk stiger IAT kun ca. 8-10 grader i et fuldt 4. gears træk (fra ~2000-7000 omdr.) Du kan også se mit boost leak på loggen, den kommer kun lige over 15 psi og så falder den en 2-3 psi med det samme

Kombinationen af min store intercooler og scoops hjælper en del på at holde IAT lidt nede. Ikke så meget som meth naturligvis, men dog som regel ok. Jeg har kørt 3 runder i træk på Nürburgring i ca. 25 graders varme uden nogen problemer med motoren (ca. 9.30-10.00 min/omgang tempo) og hele vejen igennem Tyskland på samme måde, så det kan ikke være helt galt. Har du taget logs af hvormeget det hjalp på dine IAT med meth?
Attached Images
 
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV

Last edited by G.I.Joe; 05-20-2012 at 06:54 AM.