View Single Post
      07-26-2012, 10:53 AM   #3440
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 882
iTrader: (0)

Hva' eh, det ser ud som om jeg skriver med mig selv her.....

Anyway, jeg har stadigvæk en lille udfordring med fuel/fuel trim, men jeg arbejder på at kombinere et Cobb map med min JB4, så den kan få brændstof nok til at øge trykket yderligere og ikke tøve ~0,5 sek ved hvert gearskfit. Det mærkes ikke ved normale gearskift, men hvis jeg fyrer den max af og skifter på 0,2-0,3 sek, så opstår der en lille tøven som tydeligt ses i både JB4 og Vbox logs.

På trods af det, så går det nu hurtigere fra 100-300 end det gjorde fra 200-300 med de gamle turboer, selv med de "langsomme" gearskift....
Attached Images
 
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Quaife LSD | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | RB turbos | COBB ProTuning E50 map from PTF | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek catback exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI with scoops | BMS SLD | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel Single Mass Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote