View Single Post
      10-12-2012, 08:12 PM   #15
jeanchristophele
Private First Class
United_States
10

 
jeanchristophele's Avatar
 
Drives: E93
Join Date: Jan 2008
Location: Washington, DC


Posts: 170
iTrader: (2)

Garage List
Color code for Platinum Bronze?

Thanks for all y'all feedback! BTW, I was told the color code was near the kick plate of the car but I couldn't find it. Does anyone know the Color Code for PLATINUM BRONZE? Thanks in advance!


Quote:
Originally Posted by hyolee View Post
ugh sorry that weird foggy thing but my camera is ruined :/ but anyways if you have a white care definitely go with painted, the cf of the splitters do not match with the cf of the lip.
Dang, good heads up on the non-matching CF. What lip is that btw?

Quote:
Originally Posted by arctic330i View Post
He said he has a E90 LCI at the bottom, I nearly missed it!
Yeah my bad, should of posted what I got first, or better yet change my PF. Just got the car last week.

Quote:
Originally Posted by arye92 View Post
nice photoshop work lol


Quote:
Originally Posted by creaminz View Post
I tried to reply to your PM but your box is full. Anyways, I don't have the performance bumper anymore on my car
Dang, looked good too, what you got now? I came across your name on several threads haha.