View Single Post
      12-20-2012, 02:20 PM   #3719
lfelunden
Lieutenant
lfelunden's Avatar
Germany
11
Rep
556
Posts

Drives: BMW M5 F10
Join Date: Aug 2011
Location: German Autobahn

iTrader: (0)

Garage List
Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Nemlig. Og uden at kunne læse koden kan man ikke vide om man skal dreje den ene eller den anden vej på potmeteret på DPFIX.

Problemet med DPFIX er jo at den returnerer samme "falske" værdi for begge lambdasonder, så hvis der er en smule variation, så kan man komme til at køre for fedt/magert på halvdelen af motoren. Så da jeg fik min COBB AP installeret kunne se i loggen at bank 1 (de 3 første cylindre) kørte magert og bank 2 (de 3 sidste cylindre) lidt for fedt, så jeg pillede DPFIX af og nu kører de stort set 100% ens, hvilket er en fordel når man kører med op til ca. 19 psi.....
Hmm fedt med COBB.. Tror du jeg kan gøre det samme med JB4? Jeg har den stadig liggende et eller andet sted i kælderen , kan bare ikke huske hvor mange parametre man kunne læse på den
__________________
Alpina B5S doing 330kmh/205mph for more than 1 minute: http://www.youtube.com/watch?v=hGizo...9gVs9cAUP05Zk=