View Single Post
      02-24-2013, 03:59 AM   #3758
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 888
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jacobniell View Post
Det er sku meget godt at have min. 700 Nm fra 3-5500 omdr.

Bliver sjovt at se den IRL på testbænken om lidt
Ja for pokker. Ved faktisk ikke helt om jeg kan vente hele 6 uger på rulletræffet..... Og nu har vi også fået rettet fejlen, det var endnu en begrænsning i bilens ECU, så nu tager 100-200 i 4. gear blot 7,07 sek på en flad vej, og så med 40 liter mere brændstof i tanken end på forrige måling....

Med den nye ECU software version (I8A0S), kan vi nu ligge os helt op af tmap sensorens max på 1,5 bar, så den booster ca. 1,45 bar i mellemområdet fra ca. 3000-4500, 1.3 bar ved max hk 5500-6000 omdr. og ned til 1,2 bar ved begrænseren.

Skal der mere power på nu, er det en opdateret tmap sensor og en ny LPFP (lavtryks benzinpumpe) eller et meth kit. Men det bliver efter der kommer nye dæk på.
Attached Images
  
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote