View Single Post
      03-11-2013, 12:31 AM   #34
DC_Oldboy
Q(*.*)-D Q-(^.~Q)
 
DC_Oldboy's Avatar
 
Drives: like an old person.
Join Date: Aug 2009
Location: Bothell, WA

Posts: 5,203
iTrader: (39)

Garage List
2006 BMW 330i  [4.17]
Quote:
Originally Posted by .fLip. View Post
real nice
Thanks brotha!

Quote:
Originally Posted by BigNate View Post
i like it! i would say OSS the headlights or go lci.
I really want to! I need to stop spending though lol.

Quote:
Originally Posted by IMF1990 View Post
Looks great!

Is that a respray red? I was looking at red BMWs and this looks better then the cars I saw
Nope OEM color!

Quote:
Originally Posted by atown88 View Post
+2 on the side skirts. Some bigger tips would be nice too. Still haven't seen this in person...we need more meets!
Haha fine I'll get skirts. Yeah I do need bigger tips huh? Thought it look weak lol. More meets on a tuesday!

Quote:
Originally Posted by Toyo View Post


Quote:
Originally Posted by just4kickz View Post
nicely modded... i still think m3 or mtech skirts would make it look a lil better
Then it shall be done!

Quote:
Originally Posted by 2kredc5 View Post
Congrats.... looks fantastic as it sits. .
Really Good job on the detailing!
Hey bud thanks! Actually I need to detail the car really bad lol.

Quote:
Originally Posted by Amini77 View Post
hawt


Quote:
Originally Posted by MARIO K View Post
Your car is beautiful! I always think lci tails on crimson could use a slight tint to break it up, but everything is so well done!!!
Thanks! Hmm I'll look into that again.

Quote:
Originally Posted by Bruce li View Post
Car looks great man! Would look really nice if you did the dual exhaust conversion
Thanks brotha! Lol man I really wanted to do that but I don't know now..
__________________
DC_Oldboy is offline   United_States
0
Reply With Quote