View Single Post
      05-13-2008, 02:52 AM   #23
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

 
Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Frisk? Jeg ved ikke hvor meget forskel om det er en bil til 10.000 eller en helt ny, hvis man ikke kan lide den undervogn den er født med. Min bil nåede at køre 1200 km på tælleren før undervognen blev skiftet første gang. I øvrigt har du helt ret mht. krængningsstabilisatorer, det er et meget overset stykke undervogn. Min tidligere E46 satte jeg M3 stabilisatorer i og det blev en helt anden bil. Mht E90 tror mange, også herinde, at der ikke er meget forskel på den originale og en H&R, det er en stor fejl. Den originale er godt nok kun 1 mm tyndere i enderne end en H&R men midt på er den en del tyndere og så er den i øvrigt hul så den vejer kun det halve af en H&R. Den bagerste kan folk bedre forholde sig til 19mm kontra 13 som original. Eibachs Krængningsstabilisatorer duer i øvrigt ikke, den forreste er hul og den bagerste kun 15mm.