View Single Post
      11-10-2008, 05:15 PM   #1085
Solhunden
Enlisted Member
Solhunden's Avatar
Denmark
0
Rep
44
Posts

 
Drives: E90
Join Date: Jun 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by exo-ak-dk View Post
Det vil jo være bedst og godt for bilen hvis man borer cylinder hvis man ikke tager prisen i betragtning, men kelleners sport tilbyder det jo ikke til 320i'eren, eller det bare mig som er helt forkert på den.......Jeg har sat mig for mål at nå over de 200 hk mindst hvis det kan lade sig gøre!
Nu ved jeg jo ikke lige hvilken version af 320i'eren du har, men hvis det er den nyeste med 170 hk, -så har Wetterauer måske noget der dur:

Standart: 125 kW / 170 hp at 6100 rpm torque 210 Nm at 3500 rpm

Tun: 148 kW / 201 hp at 6100 rpm 265 Nm at 3500 rpm

Pris: 1349 euro

Hvad de laver ved motoren kan jeg ikke lige gennemskue, men 31 Hk/55 Nm på en sugemotor, -det er godt gået for ca. 10.000 kr

Min 318i har samme 2,0 l motor (143 Hk) ifølge BMW mekanikere ved terminalen i Egå, men med anden software i styreboksen. Så det skulle være nemt at finde de 170 Hk frem i den, men jeg har ikke kunnet finde nogle der kan, -endnu. -Det er sgu nok fordi at bilen betragtes som en ægte MORFAR model ( ISÆR i udlandet ) at der ikke er nogle der gider at "knække koden". De kunder der vil have 170 Hk køber jo nok sådan en fra starten...
__________________

Med venlig hilsen

SOLHUNDEN