View Single Post
      11-20-2008, 12:38 PM   #1130
Brynjolfur
Lieutenant

Drives: E90

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by exo-ak-dk View Post
Jeg har bestilt de orginale bmw xenon forlygter som er "prewired" til biler som blev født med halogen som standard. Plus jeg har købt et stk. Harness som gør det muligt for mig kun at have angel eyes på, mens jeg kører uden at komme med fejlkoder.

Jeg har ikke billeder af det, men det er jo orginale bmw forlygter så burde du kunne forestille dig hvad der er tale om ....Og xenon pærene kører vist med 6000K og jeg har ikke opgraderet selve angel eyes'ne endnu fordi jeg venter på lux 6.0 bliver lanceret

Jeg har ikke lygtevaskere på min bil.....og det med niveauføleren fik jeg ikke helt fat på, er det den der justere forlygterne så de ikke peger alt for meget op eller ned?
Hmmm, det lyder som en halv løsning. Som tseemann skriver, er det ikke lovligt med mindre man har lygtevask, ligeledes er det ikke nok at man kan stille lygtehøjden manuelt, det skal foregå automatisk, hvorfor jeg skrev at der skal monteres niveau følere i begge ender, du skal derudover have en anden lyskontakt. Grunden til at lygtevask er et krav er at skidt på lygterne vil sprede lyset fra lygten og medfører blænding af de andre trafikanter. Jeg ved ikke hvornår du skal til syn men du skal enten tage lygterne af til den tid eller lave det færdigt inden, ellers bliver den sansynligvis ikke synet.
Brynjolfur is offline   Denmark
0
Reply With Quote