View Single Post
      02-03-2011, 08:56 AM   #2699
Kongen71
Private First Class

Kongen71's Avatar

Drives: F30 335i M-Sport 2013

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Godt at høre med lyden jeg er nemlig heller ikke specielt meget ude efter en larmende udstødning, jeg bruger golf tee tricket med kontakten i venstre baglys og kun fordi mit spjæld i udstødningen rasler, lidt ligesom at smide nogle søm i en blikspand hver gang jeg giver gas, men jeg kan da godt lide den lidt dybere lyd i tomgang og når man bare cruiser rundt. Stikket kommer i igen hver gang jeg er ude atkøre længere ture
Det er en imponerende kvalitet man burde have bestilt et ekstra set til at hænge op i på stuevæggen.
Hvad med installatoinen forløb den uden problemer?
Glæder mig til at få mine egne på
Havde den på lift hvilket gør alting meget lettere. Det er et must at have det rigtige værktøj. Jeg er glad for at jeg fik det ordnet på et værksted og det tog kun 2 timer. Det sværeste er at få adgang til de 2 øverste bolte da der ikke er meget plads at arbejde på og pas på at du ikke bytter de to O2 sensorer rundt. Læg godt mærke til hvilken der er højre og venstre. Ellers synes jeg det gik bedre og hurtigere end forventet. Jeg har ikke fået nogen CEL endnu selvom jeg ikke har indstalleret DP Fix.

Som mange tidligere har sagt - AR Design DP's passer bare 100%. Ingen mærkelige lyde og midpipes passede som fod i hose Kan kun anbefale dem...
Kongen71 is offline   Belgium
0
Reply With Quote