View Single Post
      07-21-2013, 03:21 AM   #3854
Danmark@VFF700singleturbo
Single turbo :-)
Danmark@VFF700singleturbo's Avatar
6
Rep
52
Posts

Drives: M8 F92
Join Date: Dec 2012
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Ja det er spændende med OTS, det eneste COBB har givet mig over JB4 er netop flash til fuel. Med ProTunings mappet har vi så også givet den et par graders tænding mere, samt vi har skruet ned for boost under 4.000 omdr. og lidt op mellem 5.500-6.500, ellers ville jeg have omkring 850 Nm med samme boost kurve som JB4, og det er, trods alt, lidt alt for voldsomt ved 3.000 omdr. især fordi fuel ikke helt kan følge med så, og koblingen max tåler ca. 840 Nm.... Anyway, der er altid noget man kan justere/tweake på

Jeg sidder også og savler over den nye 435i, jeg regner dog med at vente et par år, så kan jeg købe én der er ca. 1 år gammel med få km, ligesom jeg gjorde med min E92 335i. Og den skal helt klart ha' et spær.

Jeg har PM'et lidt frem og tilbage med ham der har single turbo'en, og jeg håber vi får tid til at mødes i løbet af sommeren, jeg synes også det er totalt fedt at der er en single turbo 335i i DK.

Ved ikke om der er flere med RB turboer, men da jeg købte mine for 1½ år siden var det de første Rob solgte til DK i alt fald...

Nå, tilbage til stranden, jeg nyder den danske sommer i fulde drag
Ja, det kunne være rigtig hyggeligt lige at mødes og sparke lidt dæk

Jeg ved at Schmiedmann i Odense holder et åben hus på et tidpunkt, så det kunne jo være at vi skulle se om vi ikke kunne samle så mange som muligt til et lille "hygge møde"
Appreciate 0