View Single Post
      03-22-2013, 02:53 PM   #3788
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

No offence Lars men de skulle nu have valg en tuner som havde lidt mere styt på det, Shiv/Vishnu fex der jo ingen grund til at opfinde en dybe tallerken igen diskossionen gik jo ganske højlydt på et tidspunkt og en del af tråden blev slettet igen.
Deres meth run gav rigtigtnok 600 hk men de måtte afbryde v 4500-5000o/m sikkert fordi de rendte tør for fuel.
Vagas stage 3 turboerne flower mere en Vishnus singles og de kører med mærkbart højere ladetryk, men trods dette får de færre hk ud af det, fordi de har drejet tændingtids punktet for langt tilbage, så det eneste de får ud af de ekstra par bars ladetryk er kun eksta varme til skade for motoren
Jeg ved godt at dette er første forsøg og det tingende taget i betragtning ganske godt gået, og jeg håber da at de vil komme langt med deres kit, jeg ser også frem til at se hvorn det kommer ti lat gå med deres stage 2 kit om det kan konkurerre med RB turboerne til 1000$ mindre.

Ps Lars du skriver ikke med dig selv, selv om jeg ikke har min Bil længere er jeg dagligt herinde for at følge med og jeg syntes der er spændende hvor langt du er nået med din vogn
Appreciate 0