View Single Post
      10-02-2008, 08:17 AM   #872
Chunga
Captain
Chunga's Avatar
Denmark
37
Rep
903
Posts

Drives: E90 black saphire 2008
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark, sealand

iTrader: (0)

Kørte lige op i en Mazda 626 fra 1987 i går.
Jeg kom til at trille lidt for lang i et kryds. (bump) et lille bump. Min bil fik ikke så meget som en ridse. Nummerpladen faldt af, men den sidder jo også løst i forvejen.
Manden kom ikke ud af bilen. Det var underligt tænkte jeg og gik op til hans dør.
Så væltede han ud og hylede og skreg "af min ryg av av av av"
Hvad f.... sagde jeg bare. Hvad laver du mand.
Min ryg kom til skade sagde han.
Nej nu tager du dig fandme sammen sagde jeg til ham. Bilen rykkede sig næsten ikke for f....
Av av av - du er vel forsikret?
Der blev jeg sgu sur på ham.
Jo - selvfølgelig er jeg forsikret sagde jeg til ham. Men det er altså ikke et bistandskontor så ret dig lige op og opfør dig som en mand din tåbe.
Så gjorde det ikke ondt mere.
Vi kikkede på hans gamle øse og jeg prøvede at sortere de eksisterende buler fra den jeg evt. kunne have lavet. Svært at se på sådan en gammel vogn.
Men så.... han fandt en mikroskopisk ridse der netop passede til højden på min nummerplade.
Det skal laves sagde han - jeg kører ud på Mazda.
Damn tænkte jeg.
Da så mekanikeren havde kikket på den ringede han til mig.
Waaaa - manden vil godt have en ny kofanger og en omlakering sagde han.
NEJ! - det vil han sgu ikke sagde jeg. Jeg vil ikke være med til at lave de 456 andre skader der var så han kunne fordoble værdien på hans bil. Kunne det ikke varmes op eller noget.
Jo det kunne det da. Det ville så koste 4.000.
Well - dem betaler jeg bare kontant. Vil ikke blande forsikringen ind i småbeløb.

Mekanikeren sagde til mig at en anden gang jeg rammer et vrag - så bare skynd dig at sige undskyld - tilbyd manden 1000 i kontanter og kør væk. Ingen udveksling af data og kørekort nummer og alt det der. Bare væk.
__________________
Appreciate 0