View Single Post
      01-20-2010, 12:57 PM   #91
marcel b
Lieutenant Colonel
marcel b's Avatar
132
Rep
1,898
Posts

Drives: F31 340i
Join Date: Jun 2009
Location: Europe

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by brummelenj View Post
Afgelopen jaar regelmatig naar de Eifel geweest, echter niet vaak rond over de Ring maar meer in de omgeving. Wel iedere keer even langs de Ring wezen buurten, er loopt altijd wel iemand rond die ik ken.
Dit jaar ben ik wel van plan iets vaker de Ring over te gaan.

...zie trouwens wel dat je 335i flink naar beneden is gegaan en licht aangepast is voor de Ring/circuitwerk. Zal allicht strakker rondgaan. Ook nog aardige verbeteringen in het vooruitzicht als ik lijstje doorlees.

Je pa ken ik niet persoonlijk, de auto (z3 coupe) wel vaak zien rondrijden...
...is daar nou nog heel veel aan aangepast? Zie wel dat de uitlaat niet helemaal origineel meer is voor een 3.0L ;-)

gr. Joop
de uitlaat zat er al op toen hij hem kocht (Eisenmann), anders zou hij er ook nooit onderzitten. Heeft M bumpers (die er ook al opzaten). Heeft ook de M spiegels monteert omdat hij niets meer zag in de originele spiegels (trilde teveel)
Verder: KW var3 op de NS afgestemd, E36 M3 camberplates (cross mounted) voor meer negative camber, Powerdisks voor en achter met Peformance Friction remvoering, speciale remkoeling voor, lichte 17" wielen met 235 Dunlop Direzza voor en achter, Recaro Pole Positions. Geen motortuning, helemaal standaard. Ongelooflijk hoe zo'n Z3 de bocht omgaat Zit zo in 08:20 bereik, iets eronder.

Verschillen bij mij zijn meer dan merkbaar. Vriend van mij heeft een "standaard" 335i. Als je beide na elkaar op de Ring rijdt, dat zijn werelden van verschil.

Wellicht zijn we elkaar dit jaar. Je kent mijn auto (zijn maar weinig in die kleur uit Zwitserland), kunnen we graag een rondje draaien
Appreciate 0