View Single Post
      01-20-2011, 05:11 AM   #2673
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Ja er godt klar over det en g-måler så hvis den ikke har 100% traction vil den jo ikke give det rigtige billede.

Jeg fik min målt v Schmeidmann en kold morgen med højtryk og de korregerede ikke tallet så de er nok til den positive side det gør jo heller ikke noget når man skal prale vil så lige sige den blæser de bruger er for lille så den vil ikke give det reelle billede af en bil med opgraderet Ic, men på baghjulene 278 hk standart bmw program (incl Helix og dci) v4 394 hk alle målinger var på v-power. Jeg håber den kommer på den rigtige side af 400 m dp
Mega nice. Jeg skal også have testet min med og uden tuning. Og jeg skal helt klart have skruet op for trykket nu....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0