View Single Post
      05-29-2008, 07:59 AM   #168
Nic320si
Lieutenant
Nic320si's Avatar
Denmark
21
Rep
408
Posts

Drives: E92 BMW 335i N54
Join Date: Sep 2007
Location: Denmark, Copenhagen

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Chunga View Post
Alle har på et eller andet tidspunkt haft dårlige erfaringer med en eller anden forhandler. baggrunden til historien kan jo være noget jeg ikke ved, men det lyder da helt extremt at de smadre noget og ikke vil erstatte det. Jeg har kun fået fin behandling og jeg kan ikke lade være at sammenligne deres priser med BMW forhandlerne som er helt du i skoven og nærmest tyveri.
Kunne godt tænke mig og se det sports rat de har lavet med flad bund til E90.

Terra ser fint ud til blåt og sort. Sort ser godt ud til alt jo.
Jeg må sige at jeg også har fået ekstrem dårlig service hos Shitmann...

Mht. priserne ved jeg snart ikke, de har jo næsten ikke andet end billige og dårlige kopi-produkter og hvad skal man så sammenligne med?! Når man så forespørger på noget originalt udstyr (f.eks har jeg på et tidspunkt forespurgt på pris nogle Alpina-dele) så ringer de ikke tilbage eller også er de bare et stort spørgsmålstegn.

Sidste gang min onkel havde sin E46 til service hos dem havde de hældt 1 liter motorolie for meget på + glemt en del skruer i motorskjold osv.

Priser igen: da min ven sidste år skulle til service med sin E46 325i var Schmiedmanns tilbud 500kr dyrere end Terminalens. Han valgte selvfølgilig Terminalen som så viste sig at gøre det endnu billigere end de havde sagt...

Men ja, hvis man er til billige kopi-fælge og dele, så er de sikkert fine, syntes personligt ikke kopi-ting hører til på en BMW. Hvis man ikke har råd til det rigtige så hellere lade være...
Appreciate 0