View Single Post
      07-29-2012, 06:59 AM   #3451
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by exo-ak-dk View Post
Har lige tjekket alle dine posts ud efter monteringen G.I. JOE! Hold da op, det jo skørt! Der er ikke mange biler der kan følge med dig i DK med de tal den præsterer indtil videre. Det bliver fedt at se hvordan den kører når det hele er 100% på plads!
Tak tak, den rykker altså også virkelig meget, jeg glæder mig også selv til at opleve når jeg kan skifte hurtigt gear igen (med nye fueling/trim maps via Cobb), og så med et par psi mere tryk, for så tror jeg godt jeg kan knibe den under 7 sek fra 100-200

Quote:
Hvor hurtig tror du den bliver fra 0-100, når koblingen er kørt til og alt det andet er på plads?
Koblingen er stort set ved at være der, men det bliver primært et spøgsmål om at finde et par dæk der kan få noget bedre grip, med de nuværende kommer jeg ikke meget under de 4,2 jeg allerede har kunnet med de gamle turboer, men altså jeg er nede på 1,8 sek fra 60-100 på 1,8 sek INKL. et gearskift, så en 3,7-3,8 burde være muligt, men det er som sagt et spørgsmål om grip, ikke power. Med 4 hjuls træk og automatgear eller dobbeltkoblingsgearkasse havde den helt sikkert været under 3,5. Jeg overvejer faktisk at begrænse boostet i 1. og 2. gear for at det ikke risikerer at gå op i røg det hele, eller værre, at smadre mine drivaksler.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0