View Single Post
      04-15-2013, 03:13 AM   #3810
Pynne
Private First Class
Denmark
5
Rep
129
Posts

Drives: BMW 320D 2008
Join Date: Jan 2012
Location: Aarhus, Denmark

iTrader: (0)

Garage List
Quote:
Originally Posted by anielsen71 View Post
Hej Pynne
Jeg har selv en E91 330dA og er ganske tilfreds.
Den store forskel på de 330d og 335d er netop som du skriver bremser og motor. Dog ligger der 2 typegodkendelser på 330d hvoraf den senere giver adgang til bremser i samme størrelse som 335d.
Min har fået opgraderet bremser med et komplet sæt 335 hele vejen rundt. Og det er ikke fordi de er dårlige som std. men jeg har fået pillet lidt ved min, så der er lidt mere power at tage af. Så skal bremserne også følge med ;-)
Er pengene ikke noget problem, så gå efter en 335d og find den i tyskland for at få noget udstyr med. Min er en tysker som er importeret så jeg nyder godt af en masse udstyr, komfortpakke, navi, xenon med kurvelys, stort soltag osv. osv. el-læder sportssæder med memory.
En fullloaded 335dA på mobile kan findes til ca 25-30.000 euro i nyere årgange.
Hvis økonomien tillader det vil jeg ha sådan en næste gang :-)
Hej,

Den ville "naturligvis" blive hentet i Tyskland, ligesom min nuværende. Formentligt som flex leasing - og umiddelbart er der ikke den vilde forskel i priserne på de to. Jeg ville nok bare skulle acceptere at finde en 335d med lidt flere km. på tælleren, fremfor en 330d som havde kørt lidt mindre
__________________
E90 320D 2008 Titan Silver | VMR VB3s 19" Gunmetal | MTEC V.3 | Xenon | PDC | Navigation Pro | iDrive | Bluetooth
Appreciate 0