View Single Post
      01-16-2009, 03:58 PM   #1434
exo-ak-dk
Black Magic Wheels - BMW
exo-ak-dk's Avatar
Denmark
36
Rep
1,090
Posts

Drives: E90
Join Date: Aug 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by kadolege View Post
Jo jo... Men er også født med HID lygter....

Men det er til tågelyset, jeg leger lidt med.. Grunden til det, er han ham amerikaneren, som har lavet det, forlanger 180 USD for sådan et harness. Det kan laves for omkring 100 DKr.
Han vil ikke afsløre noget som helst om hvordan det virker. Så jeg tænkte at det skal andre brugere her inde ikke snydes for. Så jeg gik straks i gang med at lege lidt med det. Og så snart jeg får det testet det på bilen, lægger jeg en DIY op her inder med hvad folk skal bruge, så man selv kan bygge det. Min idé med sådan et forum er at brugerne hjælper hinanden, uden at tag røven på hinanden, som jeg mener ham amerikaneren gør, ved at forlange 180 USD....

Så det er kun derfor at jeg leger lidt med det... Det samme er gældende med dioder til celisringene. Hvis folk har lysten til at lave det selv, så synes jeg at de skal have muligheden for det. Derfor vil jeg også lave en DIY til det, når jeg får tiden til det... (Ikke nemt når man har to små børn. Et job der græver mere end de 37 timer for tiden. Fodbold fire gange om ugen. En lille ny hundhvalp. Konens bil som skal vedligeholdes. Biler som skal vaskes og pudses konstant..... ) Hehe... men mon ikke det kommer....

Nice så ser jeg frem til det meet.....og til den tid kan du selvfølgelig hjælpe os med at få det installeret....
Appreciate 0