View Single Post
      03-22-2013, 08:23 AM   #3787
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by anielsen71 View Post
sad lige og så tråden og så din kommentar derinde :-)

Imponerende tal..... :-)
Ja det er rigtig flot, men jeg er bange for at der skal en ordentlig løsnig til mht. HPFP for at de for alvor kan få flere heste ud af den. Som det er nu hiver de, trods alt, kun ca. 42 hk mere ud på hjulene end jeg gør på RB'erne, og de kn ikke hive mere ud af dem på E85 fordi så forværrer de bare benzinpumpens problemer. Med meth burde der dog allerede nu være en pæn sjat mere at hente. Det er super spændende at følge. Men hvi man tænker på prisen 6-7k USD, inkl. told og dansk moms, samt montering, så bliver det mindst 100k, hvor RB løsningen kan laves for under det halve.
Men jeg håber da at der bliver udviklet videre på det, det er kun godt for platformen
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0