View Single Post
      05-29-2008, 05:34 AM   #164
kadolege
Colonel
kadolege's Avatar
Denmark
112
Rep
2,345
Posts

Drives: E90 325i
Join Date: Jan 2007
Location: Denmark...

iTrader: (0)

Garage List
2005 325i  [0.00]
Takker.... Du er ikke den første der siger det med udstødningen Jeg selv er pjattet med den, idet den er anderledes. Ikke bare to 00 som de fleste andre.
Jamen skal motoren i, så skal det være med det hele. Undervognen, bremser osv.

Må indrømme at jeg ikke handler hos Schmiedmann. Og det gør jeg ikke af flere grunde. (Dog mest pga. Martin.) De kørte fronten af den grønne, selv om at jeg havde advaret dem om at den var sænket. Nægtede at betale for det de havde gjort. Så den blev skruet sammen med et X antal skruer. Dårlig behandling over tlf., forkerte stumper op til flere gange.... Men måske jeg bare har været uheldig...

Ang. læder, så er jeg faktisk lige for 30 min. siden blevet ringet op ang. en sportslæder i Terra. Kan bare ikke helt lige finde ud af om det skal være den. Hælder mest til sort..

Takker for tippet ang. CF nyre....


Quote:
Originally Posted by Chunga View Post
Syg flot E36. Bortset fra udstødningen. Det rykker godt nok også i mig for at købe en E36 eller E46 og gå og rodde med. E90´eren har mistet lidt af det frække, men er dog smuk på en anden måde.
Hvis du smider en M3 i skal den typegodkendes igen går jeg ud fra. Husk at bremser og undervog skal kunne håndtere den motor.

Sportslæder kabine har de hos Schmiedmann. De laver et godt stykke arbejde med deres læderkabiner og det er til at betale.

CF nyre? prøv den først hvis du har mulighed for det. Jeg testede en inden jeg gik over til alm. sort. Det blev lidt for meget af det gode. Hvis du vil have blackout på fronten har den stort set modsatte effekt.
Appreciate 0