View Single Post
      02-02-2011, 05:20 AM   #2694
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Kongen71 View Post
Har også prøvet med launch control men jeg synes at den laver for meget spin. Går direkte til 5.000 omdrejninger med DTC aktiveret. Når jeg slipper bremsen laver den ikke andet end røgsignaler

Skal se om jeg kan få lavet nogen 3. gear acc idag til sammenligning efterfølgende med DP's. De 2 største fordele er bye bye turbotøven og mere power tæt på max omdrejninger.

Jeg har jo sagt at du ikke får noget tilbage fra Birds.... takker
LOL, det minder mig om at jeg prøvede flere gange at launche fra 2. gear som dem med AT gør efter jeg fik mit Quaife på. Jeg troede faktisk at jeg havde kogt min kobling, indtil jeg så bagud og så en mega røg sky Hvis jeg giver den omdrejninger nok til at have tryk nok på turboerne så trækker den bare spin, hvis ikke så ender jeg med at være et sekund langsommere fra 0-100

Jeg så tråden med ham Michael fra ETS der havde lagt rullefelt målinger ud med diverse mods, og det var tydeligt at downpipes gav en del mere effekt og moment over hele omdrejningsregisteret og også udjævnede effekt og momentkurven fuldstændigt.

Hvis jeg nu er så heldig at Birds rent faktisk sender pengene til mig (og ikke dig LOL), så tror jeg også den står på Downpipes her. Jeg køber så nok Wagners tror jeg, DUB Racers på den tyske ebay er til at forhandle med om priserne som regel

Jeg har også fundet et sted hvor jeg har lavet målinger på 80-180 og 100-200 i hhv. 4/5/6 gear, det skal jeg også teste igen efter jeg har fået downpipes på. Og så skal jeg have justeret trykket op på boksen.

Med alle de M'ere på gaden er man jo efterhånden nødt til at modde voldsomt for ikke at blive sat helt af....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0