View Single Post
      09-11-2008, 11:29 AM   #740
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by kadolege View Post
Køreregenskaberne tæller meget. Og det er hvad jeg selv synes og ikke andre... Flere af mine kammerater kunne ikke li at køre med i vores gamle E36´er. "Den er for hård!" "Man kan jo ikke køre nogen steder med!" sådan lød det hver gang... Men når jeg så nævnte at de gule bybusser kører lige henne om hjørnet, så blev der stille. Kørte med K&W gevind V1 på den. Var som at køre gocart... Super sjovt. Vidste præcist hvor bilen lå når man kørte af små landeveje... Savner den nu.... Men efter at konen har overtaget så er der kommet Bilstein dæmpere og Vogtland fjedre på den...
Hvor har du dog ret! Bilen tilpasser man til sig selv, lige som et jakkesæt eller en gorgonzolasouse. Jeg tror også mange er blevet skuffet når de har kørt med mig. Uha, lækker bil og så kan man mærke hver en streg på vejen - øv. Hæ, hæ.... en af mine kolegaer havde jeg med en dag og han er ellers ikke sart. På vejen spurgte han om han måtte mærke hvad "den" kunne og han fik så hatten passede på en snoet vej. Jeg spurgte om han var nærvøs da han blev meget stille, og fik svaret "det kan du bande på", det reddede min dag.

Og så tror jeg på at en veltilpasset undervogn er mere værd end 100 Hk ekstra, amerikanerbiler er et fint eksempel; 500 Hk men de kan kun køre ligeud...

Jeg tror det er her BMW kørere adskiller sig fra mængden, de accepteret ikke at det er et main stream produkt, man tilpasser bilen til sine individuelle behov mht køreegenskaber, udseende osv. Og hvorfor skulle man ikke det, en bil behøver ikke kun være et transportmiddel.

Last edited by Brynjolfur; 09-11-2008 at 11:48 AM..
Appreciate 0