View Single Post
      07-29-2012, 10:14 AM   #3453
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by anielsen71 View Post
Hej
Ja det kan være du har ret. Synes bare efter jeg har fået 19" på og større bremser er den blevet mærkbart langsommere. Men kan da godt være den ligger lidt under 15 sek.
Det finder vi ud af inden så længe :-)

Hmmm ja du nævner lige noget der. Hvordan tager dine drivaksler det?
Og er det muligt at finde nogen kraftigere hvis det skulle blive et problem?
En standard 335i ligger lige omkring de 15 sek, så jeg tror du ligger deromkring, men ja, lad os nu se. Tungere hjul kan koste en hel del, men dine ser altså fede ud...

Drivakslerne klarer det ok indtil videre, men jeg har jo også spær på, det hjælper en del på at den ene aksel ikke lige pladselig får al effekten for sig selv. Og ja, der findes opgraderingsmuligheder.

Jeg håber på at kunne få det hele optimeret inden den 18. august hvor gtBoard har et arrangement på Bjørkvik igen. Hvis det hele spiller, så tager jeg derop og håber på at kunne køre mod de andre hurtige 335'ere og forhåbentlig også nogle andre fede biler
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0