View Single Post
      07-04-2012, 10:04 AM   #3366
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Dagens opdatering. De gamle turboer er kommet af, og ifølge min mekaniker er det VILDT BELASTENDE med alle de spændebånd der bare er vendt helt forkert og den generelt manglende plads at arbejde på. Han så MEGET træt ud da jeg kiggede forbi ved 16 tiden

Jeg har taget at par fotos igen i dag. Udover at begge wastegates er helt og aldeles håbløse, så er der synlige skader på den bageste turbo, tydeligvis pga. for høj varme. Bare lige en påmindelse til de af jer der kører med mange psi og uden meth og med standard kats/forrør.

Nok snak, her er fotos. Bilen bliver desværre nok ikke klar i denne uge, men på den positive side så bliver det nok nemmere for mig at koncentrere mig om min svigermors runde fødselsdag på lørdag når ikke BMW'en står køreklar på gaden....
Attached Images
    
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0