View Single Post
      11-24-2008, 01:23 PM   #1150
tseemann
Second Lieutenant
Denmark
13
Rep
236
Posts

Drives: E90 LCI 325i
Join Date: May 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

18" vinterhjul - tak for hjælpen!

Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Jeg tror at Style 162 eller Style 287 er de nemmeste at holde når det kommer til "saltlage", de er fine uden de mange kringelkroge. Du skal tænke på at de skal være nemme at vaske og skal vokses grundigt for ikke at blive ædt af salt, udseende kommer i anden række om vinteren :-)
Quote:
Originally Posted by exo-ak-dk View Post
style 193/287 synes jeg passer meget godt!
Kører selv med 193 og synes at de er lette at rengøre
Quote:
Originally Posted by BMWagain View Post
287 lätta att vaske o paene
Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Ta et sæt af hver *LOL*
Quote:
Originally Posted by kadolege View Post
Holder på 162.... Synes personligt at det er en af de fineste fælge BMW har på deres program...
Er selv på udkig efter sådanne et sæt til vintersutterne.
Men det kræver så også at man skal op i et 18" vinterdæk....
Quote:
Originally Posted by Nic320si View Post
193 eller 195 er finest efter min mening, men hvorfor så store vinterdæk???
Selvom der er vinterdæk på er det jo stadig en meget bred fælg. Dækkene skal jo helst være så smalle som muligt når det er vinter...
Tusind tak for jeres input Godt at se, at vi ikke er helt uenige om, hvad der er flottest Selv om jeg har været i tvivl, har jeg haft mine favoritter:

Style 162 er vel næsten en E90 klassiker og dermed måske en kende for ordinær til min smag, men sandsynligvis nem at holde ren om vinteren.

Style 193 ser rigtig fræk ud, men jeg kan ikke helt forene mig med de enkelte eger mellem de dobbelte...

Style 287 var mit første valg, da jeg begyndte at kigge efter 18" fælge. Den er flot og vintervenlig, men jo mere jeg kigger på den, desto kedeligere bliver den. Der mangler noget spræl!

Style 195 er efter min mening superflot, sporty og en del mere spændende at se på end 287. Den er muligvis lidt vanskeligere at holde ren ... men jeg tror, at jeg lander her

Nic320i, du har ret i at det er bedre med smallere hjul til snekørsel, men taget i betragtning hvor mange måneder jeg kører med vinterhjul, og hvor få dage der rent faktisk ligger sne på vejene, prøver jeg med en lidt flottere vintersko - så må jeg se, om det går

Last edited by tseemann; 11-24-2008 at 02:40 PM..
Appreciate 0