View Single Post
      07-21-2012, 01:56 PM   #3433
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Hi GiJoe

Tillykke med de nye turboér vile ønske jeg selv havde råd til sådan en omgang lige nu, men jeg må desværre høre på min vastegate rasslen lidt endnu

Mht din gamle kobling huggede den også når du satte igang? den ser ihvertfald ikke køn ud?

Næste gang du i Tyskland kunne du så ikke ligge vejen forbi Sønderborg til en demotur så får du også atprøvet den nye motorvej!
Tak tak, nu kører jeg nogen gange en anden vej til "Tyskland", men skal da lige se om ikke det kan lykkes på et tidspunkt

Jeg er SÅ glad for at wastegate rattle problemet er helt væk, det er næsten det bedste af det hele....

Den gamle kobling ruskede ikke spor, men den bed ikke ligefrem ret godt fats når man startede, det skulle gøres forsigtigt, og til sidste kunne jeg ikke komme under ~5,8 sek fra 0-100 på sommerdæk, hvor dengang den stadig virkede, så lå den konsekvent på 4,2-4,5 på tør vej.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0