View Single Post
      07-19-2012, 10:33 AM   #3409
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

ENDELIG! Så fik jeg en færdig bil tilbage

For helvede den lyder godt..... Fed hvinen fra turboerne når de spooler op, MASSER af brum i udstødningen igen, nu hvor luften ikke fiser ud af wastegaterne

Og bedst af alt, INGEN wastegate rattle, bare fed lyd og masser af power. Jeg skal lige tage den lidt med ro de første par hundrede km og holde øje med vandstand, og sørge for at koblingen ikke bliver voldet alt for meget (det er svært at lade være....)

Efter de første test ture uden JB4 aktiveret, satte jeg den på map 1 bare for lige at mærke lidt turbo tryk, og det er altså noget der spiller

Min mekaniker, som tidligere har kørt M5, synes den er fuldstændig sindsyg nu ved 13 psi og mener at den bliver helt vanvittig når den bliver mappet ordentligt ind ved en ca. 17 psi (regner jeg med). Jeg har lovet ham en tur.

Jeg får nok ikke testet så meget før jeg har kørt nogle flere rolige km, men både turbo, motor og udstødningslyd er helt sublim nu.

Og så er jeg lige blevet ca. 53k fattigere.....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0