View Single Post
      01-11-2013, 02:22 AM   #3734
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by anielsen71 View Post
For pokker Lars.....Hvor længe tror du det holder?`
Og bliver der nu ikke overført en hel del vibrationer til karrossen?
Det ved jeg ikke, men for pokker det er effektivt. Jeg har stadig nogle rystelser, men jeg tror altså at de kommer fra min kobling, for det opstod da den kom i.

Der er ikke kommet ekstra mærkbare vibrationer så vidt jeg kan bedømme. Eneste lyd der er kommet er når jeg slipper gassen, så kan jeg meget svagt høre en højfrekvent tone fra differentialet, lidt ligesom en ligeskåren gearkasse i en rally bil. Først var jeg nervøs for at det var turboerne der havde udviklet en uheldig lyd, men nu synes jeg egentlig det lyder lidt sejt

Til gengæld går bilen nu bare helt ligeud og alle kræfter kommer i asfalten i stedet for at vugge fra side til side som den har haft tendens til. Den er fuldstændig forudsigelig når den spinner, hvilket den bestemt ikke altid var før....

Desværre har jeg fået et problem med min VANOS solenoide, som nok skal skiftes, så der bliver ikke lige testet så meget de næste dage/uger indtil det er på plads.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0