View Single Post
      02-22-2013, 02:28 AM   #3755
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Danmark@VFF700singleturbo View Post
Håber den er færdig over de næste par. mdr.
Men så skal den jo lige til Tüv og tilbage igen og så op i tryk
Er der noget nyt? Jeg har prøvet at følge med i udviklingen på facebook også, men synes ikke jeg har set så meget til dit projekt endnu?

Jeg arbejder stadigvæk på at få optimeret mine COBB maps til den nye software. Testede lidt forleden med et map der trykker ca. 20-21 psi i mellemområdet (3000-5000 omdr.) Tog et par WOT logs, den første helt nede fra 1500 omdr. Det resulterede i at DME'en lukkede helt ned for ydelsen pga. for højt moment i forhold til forventet, så den anden log tog jeg fra ca. 3000 omdr., og der kan man se at DME'en har skruet lidt ned for momentet. Jeg har fået et nyt map fra ProTuningFreaks der har fjernet dette problem ved at sætte forventet load højere, skal bare lige have tid til at teste lidt mere igen så.

Der kommer lige et par billeder, jeg ved ikke hvad der sker med COBB logs og Virtual dyno, men max boost er 20,74 psi ifølge excel loggen, og ikke ca. 35 psi som det ser ud til på billedet.
Attached Images
  
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0