View Single Post
      09-25-2012, 05:53 AM   #3532
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by exo-ak-dk View Post
@Anielsen71: hehe ja, det er nogen farlige maskiner, man skal have respekt for det ellers kan man let få gjort noget dumt! Men jeg får ikke det store "kick" i 320'eren, så må nøjes med en hurtig cykel indtil jeg får råd til en lidt større motor Har selv kørt go kart tidligere, det er noget for sig selv...men det blev også for dyrt....Må vente på at jeg er færdiguddannet :/
Jeg har det ligesom Allan. Fart skræmmer mig ikke, heller ikke på 2 hjul. Og med min ikke eksisterende tålmodighed ville jeg med sikkerhed overhale alle steder hvor der var plads uanset om det var lovligt eller ej. Så hvor gerne jeg end ville have en S1000RR, så gør jeg det ikke. Det er nu ikke mest mig selv jeg er mest bange for, mere de andre som måske ikke når at se mig, man er sårbar på en motorcykel

Quote:
@GIJOE: Den bil er simpelthen vanvittig! 120 i 6. gear med hjulspin!!!!!! :O Kan slet ikke forestille mig hvordan det må være!!
Det er faktisk temmeligt frustrerende når det er vådt... Men også vildt, det var ved ca 2500-2800 omdr.....

Ser ud som om det så småt er ved at tørre derude nu, så håber jeg kan få lavet nogle logs i 3. gear i aften som Terry kan se på
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0