View Single Post
      02-05-2012, 12:46 PM   #3133
knasman
Private First Class
2
Rep
124
Posts

Drives: 2014 991 4S
Join Date: Nov 2010
Location: US

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Pynne View Post
+1 - lige fået min første BMW efter længere tids overvejelse og søgen på Mobile.de.

Endte med en sølv 320D (grundet kørselsbehov) fra '08 med xenon, stor navi, p-sensor mv. Måtte droppe læderkabine og m-pack for at holde den på budgettet :-)

Fik den med nogle 16" som har fået vintersutter, men kan ikke vente til det bliver bedre vejr og jeg kan få nogle ordentlige sommerhjul på :-)

Hvad kører folk på herhjemme?

Kan se de i US er helt tosset med VMR 710 og VB3, hvilke jeg selv synes er super fede - men umiddelbart er der ingen danske forhandlere (nærmeste er vidst i UK).

Ellers er første projekt at få skiftet AE pærerne ud med nogle der matcher xenon lidt bedre - har bestilt Mtec v3 så det glæder jeg mig til :-)

Nå det blev en længere smøre - ville egentligt bare lige sige "pænt goddag!" :-)
Velkommen til - og tillykke med koebet! Har selv tidligere haft en 320d.

Jeg skal selv have nye sommerdaek naar vi kommer dertil. Michelin PS2 har altid vaeret et hit - og deres nye PSS ser ud til at vaere bedre paa alle punkter. Det vist hurtigt blevet en favorit herinde og i diverse tests. Saa dem har jeg taenkt mig at smide paa.
Appreciate 0