View Single Post
      03-28-2013, 04:20 AM   #3792
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Ja det tror jeg gerne det nu også nok fornufigt at tage lidt af mommentet af og skåne trabsmission og bagtøj. I nissan gtr kredse skal man jo have en "build motor" hvis man vil over 650 hk, de siger dog at det ikke er hestene som tager livet af motoren men mommentetr, så jeg tænkte lidt på PFT/Denzo´s dynorekord der havde de skruet ret højt op i ladetryk i mellem området tror de var tæt på 1000 nm så begynder man jo og spekulere på om plejlstænger stempler kan holde til det
Vi var faktisk oppe og snuse til 21,5 psi på min, og havde jeg opgraderet til N20 3,5 bar boost sensoren, så havde den sikkert sagtens kunnet køre med 22-23 psi helt op til ca 5k omdr. Men som du siger, så er det ved at være så voldsomt at man er nødt til at tænke på om det kan blive ved med at holde, og dertil kommer at den allerede nu er så hurtig at man skal tænke sig rigtig godt om før man trykker på pedalen, der skal være god plads foran. Jeg sad og analyserede nogle Pbox logs, og kan se at f.eks. 80-140 i 3. gear tager blot 2,98 sek på flad vej. Når jeg får nogle ordentligt sommersutter på, så jeg kan få bedre fat i asfalten, er mit gæt at 0-250 tiden kommer under 18 sek, og at den vil kunne ramme 208-210 km/t på en stående 402 meter

Quote:
Nej jeg er ikke medlem , min bror er så jeg læser da klubbladet
Rullefeltstræf er det på sjælland? så der jo lidt langt

Kan læse at Vargas beta testere stage 2 har fået mundkurv på, så de vil nok sikre sig at de funker 100% inden vi rører noget.
Det er i Slagelse, så det er kun lige over broen fra Fyn. Hvis din bror er medlem kan du jo bare tage med ham (eller ham med om du vil...), så er der også tilskud til bro agiften. Anyway, det er jo ikke sikkert at du kan overhovedet, jeg tænkte bare det kunne være hyggeligt

Mht. Vargas, så bliver det interessant at følge. Jeg synes det er fedt at der er flere der arbejder på forskellige løsninger, og det lader til at der bliver lagt nogle kræfter i det fra deres side.

Jeg ærgrer mig dog lidt over at der ikke er noget nyt om den danske bil der skulle have en stor single turbo, det kunne være fedt at se hvad der er kommet ud af det, både mht. hk/Nm, accelerationstider og hvodan den i det hele taget kører.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0