View Single Post
      06-29-2012, 10:00 AM   #3357
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by madick1 View Post
Ja jo den fungere da med sine 400hk/550nm orginal 6,0 det er jo lidt halvmandligt
Det er da hel klart HEL mandligt

Quote:
Jeg har haft en hel del fede biler pröv lige checke min side her
http://www.garaget.org/Madick1/cars#old
Fedt, det er en imponerende liste. Det har sikkert været sjovt

Quote:
Kan man slet ikke köbe E85 i DK? det bliver da lidt dyrt at köre over bron hver gang eller? Og med din körestil er det vel nästen brugt op inden du er i DK igen.
Nej, desværre ikke. Det er for dumt, men det er politisk bestemt fordi man satser på el-biler....

Jeg bor dog kun få km fra broen, så jeg kombinerer det med at handle (det er også meget billigere i Malmø end i København) og så køber jeg nok nogle benzindumke, så jeg kun behøver at køre over hver anden gang jeg skal tanke. Jeg kører det meste af min hverdagskørsel i min Mercedes C220 (firmabil), så det går nok med et par gange om måneden over broen.

Quote:
Jeg skal nok til DK i uge 28 er dog ikke sikker på at jeg köre GTO da jeg fundere på et tage min racercykel med og den får altså ikke plads i GTO også
Nej, så må man vælge. Det er ikke altid lige nemt
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0