View Single Post
      12-30-2008, 03:31 PM   #1274
hafnia
Major
hafnia's Avatar
Denmark
13
Rep
1,123
Posts

Drives: E61
Join Date: Jun 2007
Location: Sweden(danish expat)

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Kom så med nogle billeder af de massagestole )
Jeg skal jo lige ha' den leveret først!


Quote:
Originally Posted by BMWagain View Post
Ang. säljarna i Lund. De är dryga,ointresserade,viktiga, stroppiga,behandlar folk som skit. Ägt av Förenade Bil. Liksom Paulsson Bil i Hbg.
He he, jag förstår att du inte gillar Theanders. Jag köpte min E91 av Christian Histrup, typisk bilsäljare ville jag säga - men absolut inte otrevlig.

Jag vet att Paulssons Bil i Hbg och Ängelholm ingår i Söderströms företagsgrupp, som också äger FB, men att dom också äger Theanders kommer som en överraskning - är du säker på det?

Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Hmmmmm, hvad får jer ovre på den anden side af sundet til at tro vi vil høre om de svenske priser! Det er muligt at biler er billige, men i skal også leve derovre med de ulemper det giver. Jeg giver gladeligt tre gange så meget for en bil for at få høre et sprog som er til at tage alvorligt. Nej spøg til side, der er sjovt at vi her i DK tror vi er noget fordi vi fiser rundt i noget som i sverige og tyskland en en hverdagsspand. Luksusbiler starter med E60, Mercedes E, Audi A8 mv. E90 = konebil *LOL*


Tja jeg er jo eftehånden blevet tosproget så.....

Og hvis jeg skulle få hjemvé surfer jeg bare lidt på Bilbasen.......

E90 og E60 er meget populære som firmabiler i Sverige, en med tilsvarende job i DK får måske en Passat eller Mondeo, så jo Bimmer er nok mere "hverdagsspand" herovre.
Appreciate 0