View Single Post
      08-09-2012, 01:32 PM   #3477
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by anielsen71 View Post
Ikke før nu, tak

Min lyder faktisk næsten ligesådan nu, der er kommet MEGET mere brum på udstødningen, nu hvor luften ikke fiser ud igennem mine wastegates længere. Og jeg har næsten samme fede spool lyd fra turboerne.

Desværre hænger min Cobb AP fast i tolden fordi de ikke har smidt en faktura med i kassen, så jeg ved ikke lige hvornår jeg kan få fat i den, så det begynder at blive ret kritisk mht. at tage til Sverige desværre

Men, jeg kan da lige smide denne virtual dyno sammenligning. Den er lavet så både de gamle og nye turboer er testet på det nye map 5 på JB4'eren, med samme E85/Vpower mix, og på samme sted (indenfor 10 meters nøjagtighed). Grunden til at den tager så meget boost af i toppen er forbi JB4'eren ikke kan skrue nok op for brændstoffet, derfor er Cobb nødvendig til et "base map". Det laver Terry til mig så snart jeg har min Cobb AP og kan læse mine DME detaljer ud til ham.

Jeg tror sagtens den kan komme op på 18.5-19 psi i mellemområdet bare på E85/Vpower og så gradvist ned til ca. 17 psi fra ~5500 omdr. til ~7000 omdr. (redline). Terry gætter som tidligere nævnt på at jeg kan komme indenfor 20-30 hk af max hk med meth med mit nuværende E85/Vpower mix. Var i øvrigt på en tur lidt op i Sverige i weekenden, og den kan stadigvæk gå lige knap 10 km/l på sådan en tur med opgraderede turboer og 50% E85. Det er jeg ret godt tilfreds med
Attached Images
 
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0