View Single Post
      08-14-2012, 10:01 AM   #3486
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jacobniell View Post
Det er jo faktisk vildt hvor tæt din måling er på den virtuel dyno havde lavet!!!
2 heste og 24 Nm, det må du sku lige lære mig en dag for det må være nogle settings jeg har sat forkert så hvis den er så præcis!

Kørte du så med E85 eller var det ren 99 oktan?
Det kunne være sjovt at lave en måling for at se hvad det i sig selv gav at fylde på tanken i forhold til ren benzin...
Ja jeg ved heller ikke lige hvad jeg skal sige til det, det må være rent held med Virtual Dyno resultatet

Jeg kørte naturligvis på en ca. 40/60 blanding af E85/Vpower(99), det fungerer fantastisk både i forhold til tænding og temperatur, dog presser det benzinpumperne lidt hårdere fordi der skal bruges mere brændstof.

Jeg tror der er ca. 20-30 hk i at køre med E85/Vpower blanding i forhold til ren Vpower, men det er blot et semi-kvalificeret gæt.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0