View Single Post
      02-02-2011, 12:17 AM   #2688
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Kongen71 View Post
Fik endelig min fod ud af gipsen og har ny aftale til installation af mine DP's på torsdag. Min bedste launch med JB3 & DCI (DCT) er 4.6 sek. Den nye JB4 opgradering er klar om ca. 14 dage så jeg er spændt på hvad DP's og JB4 kan bringe. DP's er et must hvis du vil øge tryk. Kan desværre ikke få den på rullefelt før DP men højst sansynligt efter. Vender lige tilbage på fredag hvis jeg ikke brækker noget i mellemtiden
Lyder spændende, og fed launch tid. Man mister noget tid med MT, men jeg glæder mig til at prøve til sommer på varm vej med varme dæk

Har du evt. testet mellemaccelerationstider så du kune lave nogen før/efter sammenligninger med DP? Anyway, glæder mig til at se hvad det giver. Jeg skal lige have nye sommerbagdæk, de bageste bremser skal skiftes og så skal bilan have skiftet olie/filter indenfor 3-4k km, så jeg tror liiiige jeg vil se om det bliver i foråret at jeg skal have DP på.

Birds er i øvrigt utroligt sløve til at refundere pengene for det gamle bagtøj, de skriver man får pengene senest 14 dage efter man har returneret det, men nu er der gået 3 uger. De siger den eneste der kan autorisere overførslen er på ferie.... Det er da trods alt ca. 11k og det kostede 1500 kr at sende det tilbage.....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0