View Single Post
      02-18-2011, 02:16 PM   #2705
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Kongen71 View Post
Det er desværre lidt travlt på arbejdet i øjeblikket og har været udenlands de sidste uger, men havde dog tid til at teste lidt da jeg var i Tyskland igår. Efter indstallation af JB4 drejer jeg lidt mere tryk og har bestemt bemærket mere lyd fra mine DP's. Dog ikke overdrevet synes jeg. Fyldte 102 oktan på og drejede 16.5 psi. Fandt ikke nogen på autobahnen der var hurtigere - trak fuldstændig vanvittigt. sender en log imorgen. Jeg synes det bedste ved DP's er at turbospool går meget hurtigere. Det afhænger af din tuning hvor meget du får ud af dem men regn med ca. 30 hk extra. Der er flere sammenligninger før og efter på forummet. Sender et par links imorgen
Ok, ok jeg må hellere få dem bestilt og sat på asap kan jeg høre. Det er faktisk også mest det hurtigere spool jeg mangler. Og 30 hk mere kunne jeg såmænd også godt klare. Havde du tunet den med en anden chip/piggybag før du smed JB4 på?
Og hvad bruger du til at logge data mht. boost? Jeg har ingen idé om hvormeget mit boost niveau er, men jeg tror det er noget lavere end både Proceede V4/5 og JB3/4.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0