View Single Post
      02-03-2011, 06:58 AM   #2698
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Kongen71 View Post
Så kom de på

Det er lidt vådt idag så svært at test 100%, men jeg kan bestemt mærke mere power og mindre turbotøven. Specielt når den får nogen omdrejninger. Jeg synes ikke at jeg kan høre forskel ved almindelig kørsel hvilket jeg synes er godt - kun når man giver den tæsk kommer der lidt extra lyd. Fik også bestilt min JB4 opgradering igår - skulle gerne ankomme indenfor de næste 2 uger. Den har indbygget DP Fix så jeg gider ikke indstallere min DP Fix v3. Hvis nogen er interesseret i at købe gi' et praj - aldrig brugt.
Godt at høre med lyden jeg er nemlig heller ikke specielt meget ude efter en larmende udstødning, jeg bruger golf tee tricket med kontakten i venstre baglys og kun fordi mit spjæld i udstødningen rasler, lidt ligesom at smide nogle søm i en blikspand hver gang jeg giver gas, men jeg kan da godt lide den lidt dybere lyd i tomgang og når man bare cruiser rundt. Stikket kommer i igen hver gang jeg er ude atkøre længere ture
Det er en imponerende kvalitet man burde have bestilt et ekstra set til at hænge op i på stuevæggen.
Hvad med installatoinen forløb den uden problemer?
Glæder mig til at få mine egne på
Appreciate 0