View Single Post
      02-03-2011, 10:02 AM   #2700
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Kongen71 View Post
Havde den på lift hvilket gør alting meget lettere. Det er et must at have det rigtige værktøj. Jeg er glad for at jeg fik det ordnet på et værksted og det tog kun 2 timer. Det sværeste er at få adgang til de 2 øverste bolte da der ikke er meget plads at arbejde på og pas på at du ikke bytter de to O2 sensorer rundt. Læg godt mærke til hvilken der er højre og venstre. Ellers synes jeg det gik bedre og hurtigere end forventet. Jeg har ikke fået nogen CEL endnu selvom jeg ikke har indstalleret DP Fix.

Som mange tidligere har sagt - AR Design DP's passer bare 100%. Ingen mærkelige lyde og midpipes passede som fod i hose Kan kun anbefale dem...
Ok ok ok, jeg er også nødt til at få downpipes på så..... Er især glad for at høre at den ikke larmer mere ved normal brug. Det gør så heller ikke spor at man kan høre det når der bliver givet bundgas

Godt at høre at det kan gøres på et par timer. Jeg skal også have mit lavet på et værksted hos min lokale mekaniker.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0