View Single Post
      02-08-2012, 03:10 PM   #3150
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Kanne View Post
Jeg vil også lege med. Er lige blevet bimmer ejer :-)
Hej velkommen til og tillykke med vognen

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Ahh, det forklarer jo hvorfor jeg ikke kunne finde dem på deres side

Jeg har været lige ved at købe dem fra USA herinde fra forummet, og faktisk kan man på e-bay købe dem fra UK til omkring 6k inkl. porto for et sæt, så det er slet ikke galt.

Og så på med et sæt Pilot Super Sport i enten 265 eller 275 bredde bagpå.

Det eneste der lige holder mig tilbage er hvis jeg skal bruge for mange penge på turboer og ny kobling etc. Jeg skal nok også have skiftet bremser både for og bag inden sommer, i alt fald inden jeg skal på ringen næste gang....
Hej husk nu det er med bremser som med fælge at de orginale er tunge, billige(at producsere men overbetalt) dårligt designet og utrolig ringe bremseperformance og tilmed grimme
Jeg siger ikke at du skal købe billige uorginale skiver men et kvalitets produkt og dem er der mange af. Jeg ved ikke om du overvejer bigbrake-kits men mindre kuan også gøre det en af mine favoritter er RacingBrake( http://www.e90post.com/forums/showth...t=racing+brake) Lidt i samme stil kan vi også bruge bremserne fra Z4 335is de har også alunav dermed mindre uaffejret vægt og alu leder varmen bedre væk så vi nemmere undgår skæve skiver.

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Det bliver også mine næste nye dæk, i jagten på en 0-100 tid lige under 4 sek....
Så tror jeg du skal have mindst semi-slicks 275

Quote:
Originally Posted by madick1 View Post
Jeg kan varmt rekomendere http://www.bmautosport.co.uk/ hvis i skal köbe nye/brugte fälge jeg har lige fået mine nye sommehjul
Hej den fælg er simpelthen en af de smukkeste og mest klassiske fælge der fremstilles

M.h.t til fælge ville jeg aldrig vælge orginale fælge der er dog enkelte undtagelser fex CSL og styling 230 men de er jo også producseret af bbs for BMW.
Appreciate 0