View Single Post
      02-13-2012, 03:04 AM   #3159
Dennis Nielsen
New Member
2
Rep
8
Posts

Drives: E91 LCI
Join Date: Feb 2012
Location: DK

iTrader: (0)

Fælge ET mål

Jeg er helt ny herinde. Jeg har en E91 LCI 316i i dag. Den fylder 3 år her til april hvor den skal skiftes ud til en ny leasing. Jeg har fået lov til at forlænge leasingen i 6 måneder så jeg kan nå at se den nye F31.

Lige nu er jeg dog forvirret og totalt ubeslutsom om hvad jeg skal gøre. De kører tilbud på den gamle 316d og på X1. Jeg har været ude i X1 et par gange men syntes ikke rigtigt det er mig, plus af der åbenbart kommer et større facelift om et par måneder og så skal jeg alligevel køre 3 år i en "gammel" model.

Vi var ude at prøve F30 i weekenden og den er jo bare så lækker så den er klar favorit lige nu selvom det hurtigt løber op når det mest nødvendige udstyr kommer i.

Det værste var så at vi fik at vide at den nye 116 ED kommer på tilbud når den lander i DK. Vi havde ellers slet ikke 1 serien med inde i billedet. Men den er egentligt rigeligt stor til vores behov, så jeg er godt og grundigt forvirret.

Men nu kommer jeg til mig egentlige spørgsmål For 2 år siden købte jeg et sæt originale Style 190 19" til min E91 og er super glade for dem. Så ville jeg høre om de bare skal på DBA eller om de kan passe på F20 eller F30. Jeg har googlet på livet løs det kører bare ikke så godt for mig, så vil værtsætte al den hjælp i kan give.
Appreciate 0