View Single Post
      01-18-2013, 11:11 AM   #3739
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jacobniell View Post
Fedt at høre...

Hvad mener du med motor rens er det udvendig eller indvendig? og hvis du mener indvendig hvad er der så gjort?

Vi snakkes
Den har vist fået en gang Bell Add igen, og så er mine luft filtre langt om længe også blevet renset. Min laver åbenbart en del "gunk" om vinteren da den ikke har opvarmning på indsugningsluften/slanger selv om den er til "kold klima" ab fabrikken, måske det var med til at tage livet af mine VANOS solenoider.

Og så er der er nyt E50 map på vej fra Dzenno, UDEN "throttle closure". Jeg sad lige og så på mine logs fra sidste rullefelt måling, og der var gasspjældet kun ca. 30% åbent da dig og Allan var med. Nu mangler jeg altså bare nogle tørre veje og penge til nye bagdæk. Det er lige blevet til 21.500 kr mere på bilen end beregnet her i december og januar....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0