View Single Post
      09-06-2014, 12:12 AM   #4156
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
N54 og ifølge Rob kan du godt få dine modificeret af et respekteret turbo wærksted :-)
Her:
http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=26687
Vargas og Rob er lidt oppe og køre over det her de vil jo begge sælge m de nye store hjul. Der også et par tråd her på n54 motorforumet. Det bliver spændende :-)
I sin tid fik jeg en rigtig god pris fra Schmiedmann på M3 stumperne, men jeg kan heller ikke forestille mig de der øhlins har været billige :-)
Ps jeg glæder mig allerede :-) så kan du jo bagefter få lov at prøve hvorn sådan en 170 HK's hakker går når dn er flashet, nå ik :-(
Fedt. Så ved jeg hvad jeg skal bruge min næste bonus til....

Selv om jeg måske venter et år mere, det kommer an på hvor slidte mine bremser bliver, for jeg vil gerne have et Brembo GT Big Brake kit på, men så skal jeg også have 19" fælge, tror det bliver de nye Breyton GTS2, de er lette og flotte, og så med lidt semi slicks.... Nå, jeg drømmer igen.....

Nej projektet har ikke været billigt. Med arbejdsløn rammer jeg omkring de 40k. Öhlins sættet koster godt 16k og M3 stumperne endte på ca. 9k inkl. fragt, moms og told.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0