View Single Post
      07-24-2011, 12:44 PM   #2909
dangla
Private
dangla's Avatar
Denmark
8
Rep
62
Posts

Drives: PORSCHE CAYENNE TURBO - FERRAI
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Ja jeg har faktisk solgt min E60'er :-) Er på en 2008 space gray E92 M3 nu, som jeg hentede i Tyskland for en 14 dages tid siden. Jeg blev træt af gearkassen på M5'eren, udseendet og tankens størrelse. Dertil ville jeg også gerne prøve noget andet. Især gearkassen drev mig til vanvid. Efter at have kørt 10.000 fik jeg også lov til at skifte kobling på bilen efter den kun havde gået 30.000km. Det er bare slet ikke godt nok.

M5'eren er hurtigere, især når vi kommer over 160km/t og den er mere komfortabel. Jeg synes bare hele tiden jeg kæmpede for at komme i power band på den bil. M3'erens moment kommer ved 3900 og M5'erens kommer ved 6100, og der er klar forskel i sejtræk på de to biler. Så er det altså heller ikke sjovt at tanke ved hver 300km :-/

Den vil dog altid have en plads i mit hjerte, men jeg holder mere af M3'eren må jeg indrømme, synes den er mere fokuseret og så er den sgu også en pænt del kønnere. Motoren lyder også bedre ved lave omdrejninger.. ved WOT er V10'eren dog noget ganske særligt, som jeg aldrig vil glemme. Især når jeg hører klip fra den nye M5'er, som jo bare lyder ligesom en X5-M :-(
Tillykke med den

Skal du have lavet noget ved den? jeg her overvejet det her: http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=557130

Men jeg tror ikke der er nogen i DK der kan lave det.....

/Danny
Appreciate 0