View Single Post
      07-04-2013, 03:43 AM   #3845
RK335i
New Member
Denmark
0
Rep
25
Posts

Drives: BMW 335i E90
Join Date: Nov 2009
Location: Horsens, DK

iTrader: (0)

Lækkert med de gode svar, det er jo tydeligt I har styr på sagerne

Jeg har købt en brugt JB4 - men får først tid til at montere den efter sommerferien.. Jeg håber det er overkommeligt Glæder mig til at lege med de forskellige funktioner mht. ratbetjening - og så selvfølgelig de ekstra HK + NM

IC - nogen der kan linke til noget fornuftigt til salg? Ca. 1500 kr lyder perfekt - Dem jeg kan finde i DK koster 5-8k (!), og Ebay ser mig noget rodet, og dyrt, ud. - Men det er nu først på sigt jeg har tænkt mig at rode med det..

Luftfilter - jeg har intet mod åbent luftfilter (lyd ) - men er selvf. ikke vild med det ekstra varmeindtag fra motoren det ville give.. Nogen der har målt på tab af effekt på den konto? Vil det ekstra flow evt. opveje for den varmere luft?
Løsningen med det ekstra luftfilter, monteret på den originale kasse ser spændende ud - giver det noget lyd eller effekt?
Findes der optimerede luftfiltre der ikke kræver olie? Tænker både på drop-ins og universal 60 mm modeller? Jeg er ikke så vild med idéen om "oliestøv" i min indsugning..

DP's - venter vi liiiige lidt med..

Canflaps - er det de spjæld der sidder i afgangsrørene, som lige rasler en gang når bilen starter? Hvad gør de godt for?

- BTW - for helvet det er en fed vogn vi har selv stock kan den sagtens imponere, både med lyd og performance
Appreciate 0