View Single Post
      07-01-2013, 04:21 AM   #3842
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Hej rk335d

Tillykke m den fine vogn og ja det jo en fantastisk bil at tune, men lige en advarsel er du nu sikker på du vil ud på den "sliproad" for mer vil have mer se blot GiJoe

Jeg Ved godt at jeg ikke bliver populær m Lars nu, men JB er fint til moderat tuning men vil man mere bryder jeg mig ikke om at den ikke kan kontrollere tændingen.
Så hvis jeg skal anbefale noget så køb en Cobb den koster mere men er nemmere at montere (OBD) og så kan du jo bare Down loade dvs maps.
Jeg har selv kørt m Proceed og det samme princip som JB men bare mere avanceret.

Std luftfilterkasse har restriktioner omkring 360hk Det nemmeste er at købe 2 stk universial filtre med 60mm rørstuds på, og så montere dem direkte på slangerne hvor luftfilterkassen er monteret. Hvis du vil beholde den orginale luftfilterkasse så søg på Mr5 airintake. Her sætter man en ekstra slange på den originale kasse også et luftfilter derpå et sted hvor det får kold luft.

Intercooler får man jo hvad man betaler for, men en billig god IC er goodspeed bare søg på det og BigTom IC herinde.
Min bror har den monteret på hans 535d og den er kæmpe og meget effektiv ca 1500 kr så vidt jeg husker. Den går ikke direkte på de originale slanger men der er mange tråde herinde om montering af den.

Lidt god nat læsning:
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=374508

Der er masser af videoer herinde af Larses bil i aktion du må bare nogle sider tilbage.

God fornøjelse

Ps husk lige down pipes de giver en herlig lyd og noget hurtigere spoolup og så finder du også ud af om du har købt katten i sækken, det er nemlig denne bils eneste svaghed Waste gate Rattle

Last edited by Aridk; 07-01-2013 at 04:29 AM..
Appreciate 0