E90Post
 


Lux Angel Eyes
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > USA - NY / NJ / CT / PA > Official NY / NJ / CT / PA Sightings Thread (#2)



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      05-01-2012, 10:44 PM   #2289
i own an e90
chief general
 
i own an e90's Avatar
 
Drives: e90 white on black manual 6spd
Join Date: Aug 2009
Location: new jersey

Posts: 1,074
iTrader: (1)

how about i see alot of old folks driving around a bmw around northside jersey by riverside mall hackensack area....lmao...
__________________
CAR: 2006 AW e90 / black int. / 6speed mt
MODS SO FAR: ACS kit / ACS SPOILER / bmw perf exhaust / tints / 6k HID / 3k HID FOGS
AKMotorwerk.com : great installers..check 'em out
i own an e90 is offline  
0
Reply With Quote
      05-01-2012, 10:44 PM   #2290
i own an e90
chief general
 
i own an e90's Avatar
 
Drives: e90 white on black manual 6spd
Join Date: Aug 2009
Location: new jersey

Posts: 1,074
iTrader: (1)

surprise nobody has seen my ass on the road..lol
__________________
CAR: 2006 AW e90 / black int. / 6speed mt
MODS SO FAR: ACS kit / ACS SPOILER / bmw perf exhaust / tints / 6k HID / 3k HID FOGS
AKMotorwerk.com : great installers..check 'em out
i own an e90 is offline  
0
Reply With Quote
      05-02-2012, 01:15 AM   #2291
Omoneyy
Enlisted Member
 
Omoneyy's Avatar
 
Drives: 07 e92 335i
Join Date: Apr 2011
Location: NJ

Posts: 48
iTrader: (1)

Send a message via AIM to Omoneyy
Quote:
Originally Posted by skim7x
Saw this car at the LA Fitness in Clifton, NJ around noon today... what are your mods? I've been thinking about blacking out, but not sure if I really like the look... you need a rear bumper or at least quad diffuser... looks kind of ghetto this way haha... but nice exhaust =P





Jb4,dcis,quaife LSD,rr dps,ams fmic,Remus quads, epl turbos, burger meth/ms109, Mickey Thompson radials on kosei k1s, 1M stud conversion, 19"LC z2s, carbon lip, carbon wrapped int, DIY plasti dip trim.

The bumper and csl trunk are def on the to do list, right after a 10sec time slip lol. Till then I'll have my fun showing off my "ghetto" bumper as I pull truck lengths on most cars at the track =] cheers!
__________________
04 Sti- RIP =/
99 2.5rs w/full jdm ver.6 swap- retired
05 Evo MR- retired
07 IS250- retired
Omoneyy is offline  
0
Reply With Quote
      05-02-2012, 11:59 AM   #2292
RevC
Lieutenant General
 
RevC's Avatar
 
Drives: a couple fast toys
Join Date: Jun 2009
Location: Voorhees+cherry hill,NJ

Posts: 11,773
iTrader: (26)

Quote:
Originally Posted by Omoneyy View Post
Jb4,dcis,quaife LSD,rr dps,ams fmic,Remus quads, epl turbos, burger meth/ms109, Mickey Thompson radials on kosei k1s, 1M stud conversion, 19"LC z2s, carbon lip, carbon wrapped int, DIY plasti dip trim.

The bumper and csl trunk are def on the to do list, right after a 10sec time slip lol. Till then I'll have my fun showing off my "ghetto" bumper as I pull truck lengths on most cars at the track =] cheers!
very nice!! all that and orange reflectors LMAO, otherwise its coming along.. come race my STi at the next track event, wink wink
__________________
-Rev


SGM e92 335xi|Helix|AFE|AWE|PROCEDE|SYNAPSE|ER|OSS|BMW PERFORMANCE|P3|always growing..
RevC is offline  
0
Reply With Quote
      05-02-2012, 03:06 PM   #2293
BAL278
Captain
 
BAL278's Avatar
 
Drives: E92 335xi JB
Join Date: Jun 2011
Location: North NJ

Posts: 961
iTrader: (3)

Quote:
Originally Posted by Omoneyy View Post
Jb4,dcis,quaife LSD,rr dps,ams fmic,Remus quads, epl turbos, burger meth/ms109, Mickey Thompson radials on kosei k1s, 1M stud conversion, 19"LC z2s, carbon lip, carbon wrapped int, DIY plasti dip trim.

The bumper and csl trunk are def on the to do list, right after a 10sec time slip lol. Till then I'll have my fun showing off my "ghetto" bumper as I pull truck lengths on most cars at the track =] cheers!
I RESPECT the whole Sleeper (ish) style of your car!!! Great Color Combo! (SG + Black Wheels)

Edit: NOT IN THE SLIGHTEST GHETTO
__________________

2008 335xi Jet Black//Coral Red
Procede V5//VRSF DPs//AMS FMIC//KW V1//M3 Sways & Sub Bushings// Alpina AT flash
Apex EC-7//Hankook V12//Dinan CAI
BAL278 is offline  
0
Reply With Quote
      05-02-2012, 03:08 PM   #2294
Joe NYCALIVE
NYC ALIVE
 
Joe NYCALIVE's Avatar
 
Drives: 2008 335xi
Join Date: Jul 2011
Location: NYC

Posts: 634
iTrader: (1)

can someone please spot me already..dam....SMH..lol

i will be on the BQE heading toward brooklyn in about 35mins...lol
__________________
NYC ALIVE - Founder
Facebook - NYC ALIVE
E90 335xi |Blackline Taillights | 35% Tints | Matte Black Grille | M-Tech Rear | M3 Rep Front | VRSF DP's | Borla Cat-Back Exhaust | JB4 G5 | KW V3's |
Joe NYCALIVE is offline   United_States
0
Reply With Quote
      05-02-2012, 05:13 PM   #2295
HanSolo
FK JEFF
 
HanSolo's Avatar
 
Drives: your mom wild
Join Date: Dec 2011
Location: Manila Vanilla!

Posts: 111
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Omoneyy View Post
Jb4,dcis,quaife LSD,rr dps,ams fmic,Remus quads, epl turbos, burger meth/ms109, Mickey Thompson radials on kosei k1s, 1M stud conversion, 19"LC z2s, carbon lip, carbon wrapped int, DIY plasti dip trim.

The bumper and csl trunk are def on the to do list, right after a 10sec time slip lol. Till then I'll have my fun showing off my "ghetto" bumper as I pull truck lengths on most cars at the track =] cheers!
Marine?
__________________

HanSolo is offline  
0
Reply With Quote
      05-02-2012, 09:35 PM   #2296
DrDurt
Lieutenant
 
DrDurt's Avatar
 
Drives: e90 325xi
Join Date: Mar 2010
Location: BaskingRidge, NJ

Posts: 519
iTrader: (2)

TODAY two sightings in the off occasion I drove to work.

FIRST: about 745am on 78e exit 43ish - Pulled over red e92 M3 - BBS and Carbon Fiber Lip

SECOND: about 630pm on 78w exit 33 - Whie 335is with black rims, pulled passed me on the exit to turn left. Car sounded sick as you were downshifting bud!
DrDurt is offline   United_States
0
Reply With Quote
      05-02-2012, 11:11 PM   #2297
Omoneyy
Enlisted Member
 
Omoneyy's Avatar
 
Drives: 07 e92 335i
Join Date: Apr 2011
Location: NJ

Posts: 48
iTrader: (1)

Send a message via AIM to Omoneyy
Quote:
Originally Posted by RevC
Quote:
Originally Posted by Omoneyy View Post
Jb4,dcis,quaife LSD,rr dps,ams fmic,Remus quads, epl turbos, burger meth/ms109, Mickey Thompson radials on kosei k1s, 1M stud conversion, 19"LC z2s, carbon lip, carbon wrapped int, DIY plasti dip trim.

The bumper and csl trunk are def on the to do list, right after a 10sec time slip lol. Till then I'll have my fun showing off my "ghetto" bumper as I pull truck lengths on most cars at the track =] cheers!
very nice!! all that and orange reflectors LMAO, otherwise its coming along.. come race my STi at the next track event, wink wink
Haha I love the orange reflectors, don't know why.
__________________
04 Sti- RIP =/
99 2.5rs w/full jdm ver.6 swap- retired
05 Evo MR- retired
07 IS250- retired
Omoneyy is offline  
0
Reply With Quote
      05-02-2012, 11:14 PM   #2298
Omoneyy
Enlisted Member
 
Omoneyy's Avatar
 
Drives: 07 e92 335i
Join Date: Apr 2011
Location: NJ

Posts: 48
iTrader: (1)

Send a message via AIM to Omoneyy
Quote:
Originally Posted by HanSolo
Quote:
Originally Posted by Omoneyy View Post
Jb4,dcis,quaife LSD,rr dps,ams fmic,Remus quads, epl turbos, burger meth/ms109, Mickey Thompson radials on kosei k1s, 1M stud conversion, 19"LC z2s, carbon lip, carbon wrapped int, DIY plasti dip trim.

The bumper and csl trunk are def on the to do list, right after a 10sec time slip lol. Till then I'll have my fun showing off my "ghetto" bumper as I pull truck lengths on most cars at the track =] cheers!
Marine?
Am I a Marine? Negative.
__________________
04 Sti- RIP =/
99 2.5rs w/full jdm ver.6 swap- retired
05 Evo MR- retired
07 IS250- retired
Omoneyy is offline  
0
Reply With Quote
      05-03-2012, 06:56 AM   #2299
D335NUTZ
The Blue Beast
 
D335NUTZ's Avatar
 
Drives: 2008 E92 335xi in Montego Blue
Join Date: Jan 2011
Location: Queens, New York

Posts: 5,673
iTrader: (8)

Send a message via AIM to D335NUTZ
Quote:
Originally Posted by Omoneyy
Quote:
Originally Posted by HanSolo
Quote:
Originally Posted by Omoneyy View Post
Jb4,dcis,quaife LSD,rr dps,ams fmic,Remus quads, epl turbos, burger meth/ms109, Mickey Thompson radials on kosei k1s, 1M stud conversion, 19"LC z2s, carbon lip, carbon wrapped int, DIY plasti dip trim.

The bumper and csl trunk are def on the to do list, right after a 10sec time slip lol. Till then I'll have my fun showing off my "ghetto" bumper as I pull truck lengths on most cars at the track =] cheers!
Marine?
Am I a Marine? Negative.
Think he was referring to the Member Lost Marine. He had the same color car with the same mods I think before he sold it.
__________________

Cobb AP Stage 2+ | BMS DCI | UR Catless DP | UR Chargepipe | Tial BV 50mm | BSH OCC | ETS FMIC | Eisenmann Race Exhaust | KWv1 Coilovers | Volk TE37 TC Kline Ed.
D335NUTZ is offline   China
0
Reply With Quote
      05-03-2012, 10:55 AM   #2300
RevC
Lieutenant General
 
RevC's Avatar
 
Drives: a couple fast toys
Join Date: Jun 2009
Location: Voorhees+cherry hill,NJ

Posts: 11,773
iTrader: (26)

Quote:
Originally Posted by Wilazn View Post
Think he was referring to the Member Lost Marine. He had the same color car with the same mods I think before he sold it.
oh man....we just opened up pandora's box.
__________________
-Rev


SGM e92 335xi|Helix|AFE|AWE|PROCEDE|SYNAPSE|ER|OSS|BMW PERFORMANCE|P3|always growing..
RevC is offline  
0
Reply With Quote
      05-03-2012, 10:42 PM   #2301
HanSolo
FK JEFF
 
HanSolo's Avatar
 
Drives: your mom wild
Join Date: Dec 2011
Location: Manila Vanilla!

Posts: 111
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by RevC View Post
oh man....we just opened up pandora's box.
Magic carpet...rises again
__________________

HanSolo is offline  
0
Reply With Quote
      05-04-2012, 01:46 PM   #2302
Fuzzy!
BLUEBYOU
 
Fuzzy!'s Avatar
 
Drives: 2007 Montego Blue 335i
Join Date: Aug 2011
Location: Long Island

Posts: 117
iTrader: (1)

black e90 335i on hillside ave and Little Neck Pkwy around 11pm...license plate said LOUCHIE or LOUHIE(cant remember)...i pulled up next to you in my beater camry....
Fuzzy! is offline   United_States
0
Reply With Quote
      05-04-2012, 08:54 PM   #2303
sA x sKy
Sameet
 
sA x sKy's Avatar
 
Drives: 335xi '11 -> M4 '15
Join Date: Apr 2010
Location: Long Island, New York

Posts: 1,742
iTrader: (2)

Quote:
Originally Posted by Fuzzy! View Post
black e90 335i on hillside ave and Little Neck Pkwy around 11pm...license plate said LOUCHIE or LOUHIE(cant remember)...i pulled up next to you in my beater camry....
lol that's shaween..he's on the forum. his car is slow..jk
__________________
E92 335i '11: Sale Pending -> SO F82 M4 '15!
sA x sKy is offline   Bangladesh
0
Reply With Quote
      05-04-2012, 09:11 PM   #2304
Louchie
D:
 
Louchie's Avatar
 
Drives: 2 paur 2 aford kar :(
Join Date: Sep 2009
Location: Section 8 hauzing in qnz, ny

Posts: 435
iTrader: (2)

Quote:
Originally Posted by Fuzzy! View Post
black e90 335i on hillside ave and Little Neck Pkwy around 11pm...license plate said LOUCHIE or LOUHIE(cant remember)...i pulled up next to you in my beater camry....
Lol did u honk at me? I remember looking around like who the shit was that???
__________________
Contact me for all your Architectural and Engineering needs in the greater NYC area

MBA Engineering PC
Louchie is offline   Lebanon
0
Reply With Quote
      05-04-2012, 09:27 PM   #2305
Omoneyy
Enlisted Member
 
Omoneyy's Avatar
 
Drives: 07 e92 335i
Join Date: Apr 2011
Location: NJ

Posts: 48
iTrader: (1)

Send a message via AIM to Omoneyy
Quote:
Originally Posted by Wilazn View Post
Think he was referring to the Member Lost Marine. He had the same color car with the same mods I think before he sold it.
ohh, no. I bought her stock and modded myself. i def used his car as a guideline though. I bought my lsd from his buddy mark lol. small world. i think lost marine was running RB's no? i would have went that route too if i didnt get a crackhead deal on my turbos.
__________________
04 Sti- RIP =/
99 2.5rs w/full jdm ver.6 swap- retired
05 Evo MR- retired
07 IS250- retired
Omoneyy is offline  
0
Reply With Quote
      05-04-2012, 10:22 PM   #2306
Fuzzy!
BLUEBYOU
 
Fuzzy!'s Avatar
 
Drives: 2007 Montego Blue 335i
Join Date: Aug 2011
Location: Long Island

Posts: 117
iTrader: (1)

Quote:
Originally Posted by Louchie View Post
Lol did u honk at me? I remember looking around like who the shit was that???
lmao i dont think i honked....but u looked at me....u live in that neighborhood? thas my old hood!
Fuzzy! is offline   United_States
0
Reply With Quote
      05-04-2012, 11:21 PM   #2307
RevC
Lieutenant General
 
RevC's Avatar
 
Drives: a couple fast toys
Join Date: Jun 2009
Location: Voorhees+cherry hill,NJ

Posts: 11,773
iTrader: (26)

we all miss the marine, we all dont miss the donald. i keep getting honked at going down evesham at rt 70/73 too and im like wtf? i can tell a bmw horn so whoever you are show yourself
__________________
-Rev


SGM e92 335xi|Helix|AFE|AWE|PROCEDE|SYNAPSE|ER|OSS|BMW PERFORMANCE|P3|always growing..
RevC is offline  
0
Reply With Quote
      05-05-2012, 12:34 AM   #2308
Louchie
D:
 
Louchie's Avatar
 
Drives: 2 paur 2 aford kar :(
Join Date: Sep 2009
Location: Section 8 hauzing in qnz, ny

Posts: 435
iTrader: (2)

Quote:
Originally Posted by Fuzzy! View Post
black e90 335i on hillside ave and Little Neck Pkwy around 11pm...license plate said LOUCHIE or LOUHIE(cant remember)...i pulled up next to you in my beater camry....
Quote:
Originally Posted by Fuzzy! View Post
lmao i dont think i honked....but u looked at me....u live in that neighborhood? thas my old hood!
Yea. I live literally 2 blocks from that intersection. Neighborhood has been getting pretty Jackson Heights-ish over the past couple of years though.
__________________
Contact me for all your Architectural and Engineering needs in the greater NYC area

MBA Engineering PC
Louchie is offline   Lebanon
0
Reply With Quote
      05-05-2012, 12:49 AM   #2309
Fuzzy!
BLUEBYOU
 
Fuzzy!'s Avatar
 
Drives: 2007 Montego Blue 335i
Join Date: Aug 2011
Location: Long Island

Posts: 117
iTrader: (1)

Quote:
Originally Posted by Louchie View Post
Yea. I live literally 2 blocks from that intersection. Neighborhood has been getting pretty Jackson Heights-ish over the past couple of years though.
Yea that's why I left about 4 years ago.....ur the same dude that asked me if I know Inder right? I know almost every brown dude in that neighborhood, lived there for about 14 years I think
Fuzzy! is offline   United_States
0
Reply With Quote
      05-05-2012, 12:05 PM   #2310
f30er
Captain
 
Drives: F30 335xi
Join Date: Jan 2007
Location: NOVA

Posts: 947
iTrader: (6)

Garage List
2007 E92 335i  [3.00]
Space Grey E93 M3 last night in Hoboken with an ESS logo and BBS rims. Sweet ride!
f30er is offline   United_States
0
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 04:45 PM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST