E90Post
 


Evolve Automotive
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > Europe (Continental) > Danskere... How many Danes?



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      12-20-2012, 01:20 PM   #3719
lfelunden
First Lieutenant
 
lfelunden's Avatar
 
Drives: Alpina B3S Biturbo Coupe
Join Date: Aug 2011
Location: German Autobahn

Posts: 305
iTrader: (0)

Garage List
Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Nemlig. Og uden at kunne læse koden kan man ikke vide om man skal dreje den ene eller den anden vej på potmeteret på DPFIX.

Problemet med DPFIX er jo at den returnerer samme "falske" værdi for begge lambdasonder, så hvis der er en smule variation, så kan man komme til at køre for fedt/magert på halvdelen af motoren. Så da jeg fik min COBB AP installeret kunne se i loggen at bank 1 (de 3 første cylindre) kørte magert og bank 2 (de 3 sidste cylindre) lidt for fedt, så jeg pillede DPFIX af og nu kører de stort set 100% ens, hvilket er en fordel når man kører med op til ca. 19 psi.....
Hmm fedt med COBB.. Tror du jeg kan gøre det samme med JB4? Jeg har den stadig liggende et eller andet sted i kælderen , kan bare ikke huske hvor mange parametre man kunne læse på den
__________________
Alpina B5S doing 330kmh/205mph for more than 1 minute: http://www.youtube.com/watch?v=hGizo...9gVs9cAUP05Zk=
lfelunden is offline   Germany
0
Reply With Quote
      12-20-2012, 03:47 PM   #3720
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 898
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by lfelunden View Post
Hmm fedt med COBB.. Tror du jeg kan gøre det samme med JB4? Jeg har den stadig liggende et eller andet sted i kælderen , kan bare ikke huske hvor mange parametre man kunne læse på den
Altså nu ved jeg jo ikke om motorstyringen og kabling på din B3 er identisk med 335i'eren (altså enten en MDS80 eller 81), men hvis den er, så burde du kunne sætte JB4'eren på map 4 (bypass) og så bare enable "auto clear codes", eller evt. læse fejkoderne via usb interfacet så du kan justere dit DPFIX ind efter dem og så tage JB4'eren af igen når der ikke kommer flere fejl.

Du kan ikke måle på hhv bank 1 og bank 2 på JB4'eren, såvidt jeg husker måler den kun på 1 cylinder, hvor COBB moniterer samtlige 6 cylindre individuelt.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      12-21-2012, 02:39 PM   #3721
Jens Mariager
New Member
 
Drives: 535 d
Join Date: Sep 2010
Location: Denmark

Posts: 8
iTrader: (0)

Hej anielsen
Vil lige høre om du har fået fjernet dit DPF? og evt forskel.
Har du tænkt på at fjerne din EGR ventil samtidigt.
Har læst lidt om det men svært at blive klog på.
Jens Mariager is offline  
0
Reply With Quote
      12-22-2012, 04:32 AM   #3722
anielsen71
Lieutenant
 
Drives: E91 330dA
Join Date: Mar 2012
Location: Naestved, Denmark

Posts: 529
iTrader: (0)

Garage List
Hej Jens

Nej ikke endnu. Det sker engang lige i starten af det nye år.
Jeg tror EGR kommer til at blive siddende. Nogen siger det er godt at blænde den af for at undgå Carbon build up. Men da jeg for nyligt fik skiftet indsugningsmanifold så jeg at der ikke var så meget koks derinde så det gjorde noget. Men nu bliver den også luftet igennem jævnligt og kører næsten altid lange varme ture.
Der er en del US 335d kørere der har problemer med Carbon. Jeg læste om en herinde der havde fået skiftet topstykke 3 gange pga af det.....Lyder lidt underligt i min verden. Men måske deres brændstof ikke er lige så rent som vores....
__________________
Brgds
Allan
'06 E91 330dA Sparkling Graphite|19" VMR703 Black Matte|335i brakes|Eibach|Wagner|Ecotune|Turbo Dynamics
anielsen71 is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      12-24-2012, 05:17 AM   #3723
Asbjorn
Lieutenant
 
Asbjorn's Avatar
 
Drives: ESS twin-turbo roadster (E89)
Join Date: Mar 2012
Location: European in China

Posts: 563
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by anielsen71 View Post
Hej Asbjørn
Jammen velkommen i lille Danmark :-)
Hmm af din underskrift kan jeg godt se at jeg ku være en smule misundelig på din z4'er.
Er det "bare" en ESS optimering eller har de været inde og pille lidt mere end det?
Hvad laver du omme på den anden side af kloden?
Og er det "nemt" at være der? Jeg mener foregår kommunikation mest på engelsk eller forventes det man kan lidt mandarin eller hvad de nu taler?
Glædelig jul!

Nej det er bare en ESS optimering som jeg selv kan programmere ved hjælp af et OBD2 kabel og et stykke laptop software. Det er en rar løsning når man ikke lige er i nærheden af en tuning butik. Jeg kan vælge imellem OEM (300hk), stage 1 (350hk ala 35is/1M coupe) og stage 2 (390hk-400hk alt efter om man har eftermonteret bedre køler).

Da jeg har været i Kina i over 3 år er det ikke længere så svært... Begyndelsen var meget udfordrene, men siden har jeg lært at sætte pris på kinesisk mad osv. Mit kinesiske er desuden blevet så godt at jeg kan leve lidt bedre herovre end jeg kunne i Danmark. Selvfølgelig er det hele "kinesisk" kvalitet, men fx koster en taxa jo næsten ingenting herovre. Det er dog først når man taler lidt kinesisk at man kan bruge dem...

Når man er i Kina skal man altid være parat til at kunne klare sig selv, uanset hvad der sker. Man kan ikke bare ringe "112" og så regne med at der er nogen der snakker dansk eller engelsk til en.

Jeg har været heldig at arbejde i en Dansk virksomhed i Kina, så alle talte engelsk, men faktisk mener jeg den kulturelle forskel en større udfordring end det med sproget. Som dansker kan man fx tit ende i en situation hvor man tror der er indgået en aftale, men det er der så bare slet ikke alligevel.

Nå, men hvis det er flere spørgsmål om hvordan det er at været dansker og billist i Kina så skyd bare løs.
__________________
Little known facts about BMW: 1) The N54 is still in production and used in the current Z4 35i and 35is. 2) In a Z4 you can get sport+ steering combined with normal suspension etc by selecting DSC=off. (Update: DSC=off also offers sports steering in the M135i) 3) All Z4s with 19" wheels are still only offered with the worst performing OEM tires ever sold with a DCT equipped BMW (Potenza RE 050 RFT).
Asbjorn is offline   China
0
Reply With Quote
      12-24-2012, 08:01 AM   #3724
jakobv84
Private First Class
 
Drives: 2009 E60 525xi
Join Date: Oct 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 184
iTrader: (1)

Garage List
2007 E90 335i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by Asbjørn View Post
Nå, men hvis det er flere spørgsmål om hvordan det er at været dansker og billist i Kina så skyd bare løs.
Nogle steder at køre stærkt og er der konsekvenser?
__________________
'09 525xi | Comfort Access, Moonroof, Softclose, PDC, CIC upgraded

'07 335i E90 (sold) // '03 Porsche Boxster (sold) // '07 Alfa Romeo GT 2.0 (sold) // '06 325i E90 (stolen) // '99 Alfa Romeo 156 (sold)
jakobv84 is offline   United_States
0
Reply With Quote
      12-28-2012, 10:27 AM   #3725
Asbjorn
Lieutenant
 
Asbjorn's Avatar
 
Drives: ESS twin-turbo roadster (E89)
Join Date: Mar 2012
Location: European in China

Posts: 563
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jakobv84 View Post
Nogle steder at køre stærkt og er der konsekvenser?
Vejene og trafikken er ikke særligt forudsigelige herovre. Folk kører simpelthen så man tror det er løgn. Så det er sjældent forsvarligt at trykke på speederen.

Al kontrol foregår ved hjælp af fast-monterede kameraer. Og der er rigtigt mange af dem! Men når man ved hvor de står...

Bøderne i Kina er meget lavere end i Danmark, tilgengæld har de et point-system ala klippekort systemet i DK.

Så det korte svar er "nej" og "ja"... desværre

Tilgengæld bliver man virkeligt set når man kører rundt i en åben vogn og er udlænding...
__________________
Little known facts about BMW: 1) The N54 is still in production and used in the current Z4 35i and 35is. 2) In a Z4 you can get sport+ steering combined with normal suspension etc by selecting DSC=off. (Update: DSC=off also offers sports steering in the M135i) 3) All Z4s with 19" wheels are still only offered with the worst performing OEM tires ever sold with a DCT equipped BMW (Potenza RE 050 RFT).
Asbjorn is offline   China
0
Reply With Quote
      12-28-2012, 10:51 AM   #3726
jakobv84
Private First Class
 
Drives: 2009 E60 525xi
Join Date: Oct 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 184
iTrader: (1)

Garage List
2007 E90 335i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by Asbjørn View Post
Tilgengæld bliver man virkeligt set når man kører rundt i en åben vogn og er udlænding...
Jeg kan godt læse imellem linjerne... det jo ik dårligt
__________________
'09 525xi | Comfort Access, Moonroof, Softclose, PDC, CIC upgraded

'07 335i E90 (sold) // '03 Porsche Boxster (sold) // '07 Alfa Romeo GT 2.0 (sold) // '06 325i E90 (stolen) // '99 Alfa Romeo 156 (sold)
jakobv84 is offline   United_States
0
Reply With Quote
      12-29-2012, 01:28 PM   #3727
tonynuuk
New Member
 
Drives: 2006 BMW 325xi US
Join Date: Nov 2012
Location: Nuuk

Posts: 11
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jacobniell View Post
Hejsa
Først et stort tillykke. det er en fed vogn du bliver glad for ;æ)

Nå men nu til dit spørgsmål, hvis det er en 3 liters motor du har så findes der et kit man kan købe og montere som ændrer motorens ydelse fra 325 til 330i!!!

Der er tale om en Sports indsugnings-manifold N53 inklusiv software og OBD værktøj

325I alle modeller med N53 3.0 motor årg. 2008-, før 218HK/270NM efter 272HK/320NM

prisen er på 12.498,75 hvilket faktisk er ret billigt...

Jeg har lagt et link herunder:

http://www.schmiedmann.dk/3er_serien...de17.htm#15331
Så kom bilen endelig med skibet i forgårs. I dag lykkedes det mig at slukke for de amerikanske orange positionslys ved hjælp af kodning. Jeg kan nu også vælge at vise hastigheden digitalt med BC-knappen. Det næste er at få slukket for sikkerhedssele-advarselslyden.

Har fået pigdæk på og xDrive ser ud til at virke godt. Vi har dog ikke så meget sne endnu, så den endelige test må vente lidt endnu.
tonynuuk is offline   Greenland
0
Reply With Quote
      12-30-2012, 05:25 AM   #3728
anielsen71
Lieutenant
 
Drives: E91 330dA
Join Date: Mar 2012
Location: Naestved, Denmark

Posts: 529
iTrader: (0)

Garage List
Fedt :-)

Du må da lige smide et par billeder op af vognen og omgivelserne.

Jeg var så heldig for et par år siden at opleve Nuuk i en uges tid i forbindelse med arbejde. Desværre inden der var kommet særligt meget sne og desværre uden at komme ud og opleve noget :-(
__________________
Brgds
Allan
'06 E91 330dA Sparkling Graphite|19" VMR703 Black Matte|335i brakes|Eibach|Wagner|Ecotune|Turbo Dynamics
anielsen71 is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      01-05-2013, 02:33 PM   #3729
#-JONAS-#
Private
 
Drives: E92 320D BLACK
Join Date: Oct 2012
Location: Spain

Posts: 98
iTrader: (0)

Siden vi er så mange danskere herinde, er der så ikke nogle af jer som ved hvor jeg kan få fat på nogle pærer som giver dette lys til mine tågelygter?
Attached Images
  
#-JONAS-# is offline   Spain
0
Reply With Quote
      01-07-2013, 08:22 AM   #3730
madick1
Private
 
Drives: Pontiac GTO -06,
Join Date: Aug 2011
Location: Sweden

Posts: 70
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by #-JONAS-# View Post
Siden vi er så mange danskere herinde, er der så ikke nogle af jer som ved hvor jeg kan få fat på nogle pærer som giver dette lys til mine tågelygter?
Her måske
http://www.xenonkungen.com/se/
madick1 is offline   Sweden
0
Reply With Quote
      01-07-2013, 04:41 PM   #3731
#-JONAS-#
Private
 
Drives: E92 320D BLACK
Join Date: Oct 2012
Location: Spain

Posts: 98
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by madick1 View Post
Tak, jeg kigger lige deres hjemmeside igennem
#-JONAS-# is offline   Spain
0
Reply With Quote
      01-08-2013, 06:06 AM   #3732
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 898
iTrader: (0)

Så er mit nye "Diff lock down" kit endelig ved at blive installeret. Seneste opdatering fra mekanikeren, håber at de bliver færdige i dag. De gamle bøsninger var efter sigende HELT færdige...

Alle bøsninger i dette kit er lavet i CNC fræset alu, så nu kommer differentialet til i praksis at være boltet fast på chassis'et. Drifting anyone....?
Attached Images
 
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      01-11-2013, 03:02 AM   #3733
anielsen71
Lieutenant
 
Drives: E91 330dA
Join Date: Mar 2012
Location: Naestved, Denmark

Posts: 529
iTrader: (0)

Garage List
For pokker Lars.....Hvor længe tror du det holder?`
Og bliver der nu ikke overført en hel del vibrationer til karrossen?
__________________
Brgds
Allan
'06 E91 330dA Sparkling Graphite|19" VMR703 Black Matte|335i brakes|Eibach|Wagner|Ecotune|Turbo Dynamics
anielsen71 is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      01-11-2013, 03:22 AM   #3734
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 898
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by anielsen71 View Post
For pokker Lars.....Hvor længe tror du det holder?`
Og bliver der nu ikke overført en hel del vibrationer til karrossen?
Det ved jeg ikke, men for pokker det er effektivt. Jeg har stadig nogle rystelser, men jeg tror altså at de kommer fra min kobling, for det opstod da den kom i.

Der er ikke kommet ekstra mærkbare vibrationer så vidt jeg kan bedømme. Eneste lyd der er kommet er når jeg slipper gassen, så kan jeg meget svagt høre en højfrekvent tone fra differentialet, lidt ligesom en ligeskåren gearkasse i en rally bil. Først var jeg nervøs for at det var turboerne der havde udviklet en uheldig lyd, men nu synes jeg egentlig det lyder lidt sejt

Til gengæld går bilen nu bare helt ligeud og alle kræfter kommer i asfalten i stedet for at vugge fra side til side som den har haft tendens til. Den er fuldstændig forudsigelig når den spinner, hvilket den bestemt ikke altid var før....

Desværre har jeg fået et problem med min VANOS solenoide, som nok skal skiftes, så der bliver ikke lige testet så meget de næste dage/uger indtil det er på plads.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      01-11-2013, 03:32 AM   #3735
anielsen71
Lieutenant
 
Drives: E91 330dA
Join Date: Mar 2012
Location: Naestved, Denmark

Posts: 529
iTrader: (0)

Garage List
Ok, lyder godt den er mere forudsigelig. Gør det lidt sjovere at være på grænsen.... :-)
Så er chancen for at du ender i hegnet mindre.... ;-)

Jeg fik pillet filteret af min tidligere på ugen....og det har givet lidt. Men ikke så meget som jeg forventede...
Har en plan om at ska ha den rullet igen inden så længe for at se nogle tal på det.
__________________
Brgds
Allan
'06 E91 330dA Sparkling Graphite|19" VMR703 Black Matte|335i brakes|Eibach|Wagner|Ecotune|Turbo Dynamics
anielsen71 is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      01-11-2013, 04:02 AM   #3736
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 898
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by anielsen71 View Post
Ok, lyder godt den er mere forudsigelig. Gør det lidt sjovere at være på grænsen.... :-)
Så er chancen for at du ender i hegnet mindre.... ;-)
LOL, lige præcis

Quote:
Jeg fik pillet filteret af min tidligere på ugen....og det har givet lidt. Men ikke så meget som jeg forventede...
Har en plan om at ska ha den rullet igen inden så længe for at se nogle tal på det.
Jamen, vi må jo lige sørge for at samle nogle stykker til rulning så, det er altid rart med en status opdatering.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      01-18-2013, 10:39 AM   #3737
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 898
iTrader: (0)

Så kom der helt ny software på bilen, alt er opdateret

Nye VANOS solenoider, en ordentlig gang motor rens og ny olie/filter, så den kører som en drøm.

Desværre kom der lige en abs fejl på vej hjem fra værkstedet, men den må jeg have set på i næste uge, nu er det weekend.

Ifølge Pro Tuning Freaks, som laver mine e-tune maps, skulle jeg nu kunne komme over grænsen på 1,28 bar eller 18,6 psi i ECU'en uden at den lukker for gas spjældet som den har gjort hidtil. Tid til at installere min COBB igen
Attached Images
 
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      01-18-2013, 12:01 PM   #3738
jacobniell
Private First Class
 
jacobniell's Avatar
 
Drives: BMW 335i
Join Date: Feb 2011
Location: Denmark

Posts: 163
iTrader: (0)

Garage List
2007 335i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Så kom der helt ny software på bilen, alt er opdateret

Nye VANOS solenoider, en ordentlig gang motor rens og ny olie/filter, så den kører som en drøm.

Desværre kom der lige en abs fejl på vej hjem fra værkstedet, men den må jeg have set på i næste uge, nu er det weekend.

Ifølge Pro Tuning Freaks, som laver mine e-tune maps, skulle jeg nu kunne komme over grænsen på 1,28 bar eller 18,6 psi i ECU'en uden at den lukker for gas spjældet som den har gjort hidtil. Tid til at installere min COBB igen
Fedt at høre...

Hvad mener du med motor rens er det udvendig eller indvendig? og hvis du mener indvendig hvad er der så gjort?

Vi snakkes
__________________
2007 E90 335i
jacobniell is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      01-18-2013, 12:11 PM   #3739
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 898
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jacobniell View Post
Fedt at høre...

Hvad mener du med motor rens er det udvendig eller indvendig? og hvis du mener indvendig hvad er der så gjort?

Vi snakkes
Den har vist fået en gang Bell Add igen, og så er mine luft filtre langt om længe også blevet renset. Min laver åbenbart en del "gunk" om vinteren da den ikke har opvarmning på indsugningsluften/slanger selv om den er til "kold klima" ab fabrikken, måske det var med til at tage livet af mine VANOS solenoider.

Og så er der er nyt E50 map på vej fra Dzenno, UDEN "throttle closure". Jeg sad lige og så på mine logs fra sidste rullefelt måling, og der var gasspjældet kun ca. 30% åbent da dig og Allan var med. Nu mangler jeg altså bare nogle tørre veje og penge til nye bagdæk. Det er lige blevet til 21.500 kr mere på bilen end beregnet her i december og januar....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      01-18-2013, 03:27 PM   #3740
jakobv84
Private First Class
 
Drives: 2009 E60 525xi
Join Date: Oct 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 184
iTrader: (1)

Garage List
2007 E90 335i  [0.00]
Jeg fik min valnøddeblasted sidste weekend og det løste da mine misfires issues. Du må også have en del kulstof opbygning siddende i din G.I.Joe hvis du ikke har fået det gjort...?
__________________
'09 525xi | Comfort Access, Moonroof, Softclose, PDC, CIC upgraded

'07 335i E90 (sold) // '03 Porsche Boxster (sold) // '07 Alfa Romeo GT 2.0 (sold) // '06 325i E90 (stolen) // '99 Alfa Romeo 156 (sold)
jakobv84 is offline   United_States
0
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 11:31 PM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST